نشست خبری آیین اعطای تندیس ملی باشگاه‌داری؛

احمدی: برای وزارت ورزش و جوانان فعالیت باشگاه‌ها، کمیت و کیفیت آنها مهم است

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۰:۱۷
کد خبر: ۸۱۹۶۴۲
احمدی: برای وزارت ورزش و جوانان فعالیت باشگاه‌ها، کمیت و کیفیت آنها مهم است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: باشگاهی که به سلامت جامعه ضرر برساند از خط قرمزهای وزارت ورزش و جوانان رد شده و با آن به جد برخورد می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در  نشست خبری آیین اعطای تندیس ملی باشگاه داری گفت: در بخش ورزش های همگانی باشگاه ها  مرکز اصلی در توسعه ورزش همگانی به شمار می روند. برای وزارت ورزش و جوانان فعالیت باشگاه و کمیت و کیفیت این فعالیت مهم است و وزارت خانه ها به باشگاه ها توجه جدی دارد. بحث سامان دهی باشگاه ها و آیین و مقررات خوشبختانه تعداد باشگاه ها به 22 هزار تعداد رسیده اما این تعداد پاسخگو نیاز جامعه نیست.

وی افزود: باید زمینه ها و فرصت های لازم برای بخش خصوصی و غیر دولتی باید باشگاه‌های جدید تاسیس شود در همین راستا اقدامات خوبی صورت گرفت. دستورالعمل های خوبی هم در کمیسیون ماده 5 شکل گرفت. اکنون دستورالعمل باشگاه های تخصصی هم تصویب کردیم و به زودی ابلاغ می شود که در توسعه ورزش نقش مهمی دارد.

احمدی گفت: به لحاظ فنی و تخصصی و اینکه از چه کادری در باشگاه ها استفاده می شود،  مورد توجه است زیرا باشگاه ها کانون سلامت جامعه  هستند و باشگاهی که به سلامت جامعه ضرر برساند از خط قرمز های وزارت ورزش و جوانان رد شده و با آن  به جد  برخورد می شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: باید به ملاحظات فرهنگی و اجتماعی در باشگاه ها  توجه شود. دستورالعمل فرهنگی و اجتماعی باشگاه ها تدوین شده که بعد از تصویب به باشگاه ها ابلاغ می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز