حسین ثوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های قدرتمندی در جام مکران حضور داشتند/ بوکس ایران از دنیا عقب افتاده است

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۶:۰۱:۳۵
کد خبر: ۸۱۹۶۸۳
تیم‌های قدرتمندی در جام مکران حضور داشتند/ بوکس ایران از دنیا عقب افتاده است
رییس فدراسیون بوکس ایران گفت: چند سالی بود که از بوکس دنیا عقب افتادیم و یک مقدار این عقب افتادگی نیاز به تلاش بیشتر و اقدامات مثبت‌تر و اقدامات شایسته‌تری است که این موضوع را در دستور کار خود قرار دادیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تورنمنت بین‌المللی جام مکران با حضور 7 تیم خارجی و 3 تیم ایرانی در استان سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چابهار برگزار شد که در پایان تیم چابهار به عنوان نماینده ایران عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس، درباره ارزیابی خود از این دوره مسابقات در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مسابقات جام مکران که در چابهار برگزار شد مسابقات بسیار خوبی بود. تعامل با دستگاه‌های مختلف به خصوص نگاه مثبت صداوسیما و شبکه ورزش در رابطه با پخش زنده این مسابقات می‌تواند نقطه عطفی تلقی شود برای ورزش بوکس کشورمان که واقعا جای سپاس‌‌گذاری دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های قدرتمندی هم حضور داشتند، تیم هند، قزاقستان، سوریه، ترکمنستان و مجارستان که تیم‌های نسبتا خوبی در آسیا و اروپا هستند و شاید تیم هند خیلی فراتر از حد انتظار بوده و بسیار قوی حضور پیدا کرد. تیم سوریه هم به همین منوال تیم خوبی بود و با یک تیم قدرتمند حاضر شد.

ثوری افزود: تیم ملی اصلی ما هم به عنوان تیم الف که در قالب تیم چابهار حضور پیدا کرد، تیم امید ایران و همچنین تیم منتخب سیستان و بلوچستان که در مسابقات حضور پیدا کردند که هر سه عملکرد قابل قبولی داشتند و سعی بر این بود هدفمان را دنبال کنیم و امنیت پایدار سیستان و بلوچستان را به نمایش  بگذاریم.

وی اضافه کرد: تلاش کردیم با برگزاری این مسابقات قابلیت‌های اجرایی فدراسیون و همچنین بحث فنی مسابقات را از مورد آزمایش جدی قرار دهیم تا کادر فنی و نفرات ما در این مسابقات بتوانند خودشان را نشان بدهند که در  چه سطح از آمادگی قرار گرفتند و خوشبختانه توانستیم آن چه مد نظر کادر فنی بود و آن چه در رابطه با اجرای خوب و پسندیده این مسابقات بود به شایستگی به نمایش بگذاریم. همچنین سیمای خوبی را از استان به نمایش بگذاریم و هم به اهداف فنی خودمان در رابطه با گزینش نفراتی که باید در مسابقات آسیایی در تایلند که در فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود به آن برسیم.

رئیس فدراسیون بوکس افزود: نکته ای که لازم است عنوان شود این است که تقریبا چند سالی بود که از بوکس دنیا عقب افتادیم و یک مقدار این عقب افتادگی نیاز به تلاش بیشتر و اقدامات مثبت‌تر و اقدامات شایسته‌تری است که این موضوع را در  دستور کار خود قرار دادیم.

ثوری درپایان درمورد میزبانی نیز گفت: میزبانی به نظر من یکی از بی‌نظیرترین میزبانی‌هایی بود که اجرا شد و خوشبختانه به نحو شایسته‌ای هم اسکان داوران و ورزشکاران و هم نحوه اجرای مسابقات و یک نورپردازی بسیار خوب بسیار زیبا و منحصر به فردی که در اختیار ما گذاشته شده بود. در مجموع همه چیزخوب بود. رینگ بسیار استانداردی وجود داشت که امیدوارم مسابقات استانداردی را داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز