علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تاریخچه استقلال، اعتبار این تیم است/ آبی‌‌ها می‌توانند مقابل الدحیل شگفتی‌ساز شوند/ بازیکنان به آرامش احتیاج دارند

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۵:۴۸:۰۱
کد خبر: ۸۱۹۷۰۹
تاریخچه استقلال، اعتبار این تیم است/ آبی‌‌ها می‌توانند مقابل الدحیل شگفتی‌ساز شوند/ بازیکنان به آرامش احتیاج دارند
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال امیدوار است نماینده کشورمان مقابل الدحیل بتواند به برتری دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار حساس آبی‌پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: الدحیل تیم قدرتمندی است که نسبت به فصل گذشته خودش را به خوبی تقویت کرده و هیچ تیمی مقابل این تیم بازی ساده‌ای نخواهد داشت.

وی افزود: استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اما متاسفانه برخی می‌خواهند برای این تیم حاشیه درست کنند و نمی‌دانم چرا می‌خواهند تیم حالا وارد حاشیه شود. شما وقتی یک بازیکن را محروم می کنید ذهن بازیکن، سرمربی و سایر بازیکنان را دچار  دغدغه می‌کنید و متاسفانه یک تیم دچار تنش می‌شود و بعد می‌گویند بازیکن در بازی های آسیایی می‌تواند بازی کند. نمی‌دانم دوستان در فدراسیون به این فکر نمی‌کنند که تیم نیاز به آرامش دارد.

مهاجم اسبق استقلال اظهار داشت: برخی می‌گویند نتیجه تساوی می‌تواند نتیجه خوبی باشد، بنده این نظر را رد نمی‌کنم اما معتقدم استقلال باید برای برد به میدان برود، تیم به شرایط ایده‌آلی رسیده و بسیار امیدوارم استقلال در قطر بازی را ببرد.

اکبرپور خاطرنشان کرد: سال گذشته هم بسیاری می‌گفتند استقلال نمی‌تواند از گروه سخت خود صعود کند اما همان زمان هم گفتم پیشینه این تیم اعتبار این تیم است و بچه‌های ما چیزی دارند که آنها از آن برخوردار نیستند و آن چیزی نیست جز غیرت و تعصب و معتقدم استقلال هم امسال با همین فاکتورها در کنار پیاده کردن دقیق نکات فنی می‌تواند در آسیا حتی از سال گذشته نیز موفق‌تر باشد و به امید خدا در مرحله اول بچه‌ها از این گروه با اقتدار بالا می‌آیند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز