استقلال ایران-الدحیل قطر؛

آغاز رقابت آبی‌ها در گروه مرگ آسیا/ استقلال، شوالیه‌های قرمز را اسیر می‌کند

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۸۲۰۰۴۵
آغاز رقابت آبی‌ها در گروه مرگ آسیا/ استقلال، شوالیه‌های قرمز را اسیر می‌کند
تیم فوتبال استقلال ایران عصر امروز در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال الدحیل قطر از ساعت 18:45 امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا2019 به مصاف تیم فوتبال استقلال ایران می‌رود.

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال از فردا در دوحه آغاز می شود و آبی‌پوشان در اولین گام برابر الدحیل، یکی از ثروتمندترین تیم‌های منطقه غرب آسیا و قهرمان فصل گذشته لیگ قطر، قرار می‌گیرند. استقلال که فصل قبل توانست تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند، این هفته‌ها در لیگ برتر فرم بسیار خوبی دارد و توانسته نتایجی مطلوب هواداران کسب کند و آماده شروع رقابت‌های آسیایی و نبرد با رقیبان قدرتمند خود است که در نیم فصل نیز با خریدهای خوب خود تقویت شده‌اند.

الدحیل که در آخرین دیدار خود برد پرگلی کسب کرده، در رده دوم لیگ ستارگان قطر حضور دارد و برای اولین مرتبه برابر استقلال قرار خواهد گرفت اما استقلالی‌ها با تکیه به تجربه و دانش بالای شفر و تلاش و همت بازیکنان برای کسب بهترین نتیجه پا به این دیدار خواهند گذاشت. با هماهنگی مدیران باشگاه استقلال از روز شنبه تمرینات خود را طبق برنامه در شهر دوحه آغاز کرده و برای این دیدار تمرینات منظمی را مطابق خواسته‌های کادر فنی سپری کرده و روز سه‌شنبه مقابل میزبان خود قرار می‌گیرد. آخرین برد استقلال برابر نمایندگان قطر به سال 2012 باز می‌گردد تا آبی‌ها حسرت 7 ساله پیروزی در دوحه داشته باشند.

استقلال البته در جریان بازی با نمایندگان عربستان در کشور قطر موفق به کسب پیروزی در این کشور شده و برابر الدحیل نیز باید امیدوار به تکرار چنین اتفاقی باشد. شاگردان شفر در شرایطی برابر الدحیل قرار می‌گیرند که در 4 مسابقه قبلی موفق به شکست حریفی از این کشور در دوحه نشدند.

نکته مهم در بازی حریف بعدی استقلال در آسیا آمادگی یوسف العربی، مهاجم تیزچنگ مراکشی، است که بالاخره خود را به دست آورده و به عنوان بازیکن جانشین دو گل در 5 دقیقه پایانی به ثمر رساند و شادی گل همیشگی‌اش را به نمایش گذاشت. بر اساس هماهنگی انجام گرفته در جلسه هماهنگی، استقلال در دیدار با الدحیل از پیراهن و شورت و جوراب آبی استفاده می‌کند و تیم فوتبال الدحیل با البسه قرمز در زمین حاضر می‌شود.

دروازه بان استقلال بر اساس هماهنگی انجام گرفته در این جلسه، لباس یکدست زرد رنگ بر تن می‌کند. در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و الدحیل، اصغر حاجیلو، محمد حسین زرندی و حامد افضلی به نمایندگی از استقلالی‌ها حضور داشتند.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۴_۱۱-۵۴-۳۲

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز