تشکیل جلسه مدیران برای بازی فردا؛

پرسپولیس یکدست قرمز مقابل سفیدپوشان پاختاکور قرار می‌گیرد+عکس

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۲۰۱۶۴
پرسپولیس یکدست قرمز مقابل سفیدپوشان پاختاکور قرار می‌گیرد+عکس
جلسه مدیران و هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس-پاختاکور امروز دوشنبه در سالن کنفرانس فدراسیون فوتبال و راس ساعت 15 به ریاست نماینده هندوستانی کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل شد و درباره مسایل مختلف مربوط به این بازی تصمیم گیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست مدیران و هماهنگی پیش از بازی امروز به ریاست رانجی کومار و با هماهنگی نماینده فدراسیون فوتبال تشکیل شد. از پرسپولیس نیز، محسن خلیلی مدیر تیم، پندار خمارلو مدیر رسانه ای و امیر علی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه حضور داشتند.

از اولین موارد مورد بحث، تعیین رنگ لباس ها بود. بر همین اساس مقرر شد تیم فوتبال پرسپولیس مثل همیشه یک دست سرخپوش وارد زمین شود. دروازه بان هم پیراهن سبز تیره و شورت و جوراب ورزشی مشکی به تن خواهد داشت. نیمکت نشینان نیز کاور نقره ای به تن می کنند.

و اما تیم میهمان یک دست سفید پوش خواهد بود و دروازه بان پیراهن به رنگ سبز و لیمویی خواهد داشت و نیمکت نشینان تیم ازبکی هم کاور طلایی به تن می کنند. داوران مسابقه نیز پیراهن آبی به تن خواهند داشت.

 

مقرر شد هر دو تیم ساعت 16 هتل محل اقامت خود را ترک کنند و حداکثر تا ساعت 17 در ورزشگاه حاضر باشند.در طول مسابقه، 6 بازیکن همراه با دو مربی این امکان را دارند که پشت دروازه ها به گرم کردن بپردازند. شمارش معکوس برای سوت شروع مسابقه که سال قبل از ده ثانیه قبل شروع می‌شد به 5 ثانیه کاهش یافته است.

نماینده تیم پاختاکور اعلام کرد آنها یک بازیکن محروم برای این بازی دارند که وی را برای این دیدار همراه خود به تهران نیاورده‌اند. نماینده کنفدراسیون هم اعلام کرد این موضوع را با کنفدراسیون چک خواهد کرد.

گفتنی است؛ پاختاکور، برای حضور در این مرحله رقابت ها دو بازی برابر نیروی هوایی انجام داده بود که یک بازیکن آنها به نام خامروبکوف ، در هر دو بازی اخطار دریافت کرد.

نظر شما