مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال دختران آسیا-لائوس؛

غلامی: می‌خواهیم ۳ امتیاز بازی برابر لائوس را کسب کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۵:۳۵
کد خبر: ۸۲۰۳۴۷
غلامی: می‌خواهیم ۳  امتیاز بازی برابر لائوس را کسب کنیم
مدافع تیم فوتبال نوجوانان بانوان می گوید از اینکه در تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان ایران حضور دارم، خیلی خوشحال هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هستی غلامی در ابتدا گفت: متولد برلین هستم. در تیم زیر 17 سال وولفسبورگ آلمان بازی می کنم و فصل گذشته این تیم توانست قهرمان نوجوانان بوندس لیگا شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه پدرم علاقه زیادی به فوتبال داشت و خودم نیز دوست داشتم در فوتبال بانوان ایران بازی کنم. پیش از آغاز مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا به مدت 3 هفته در اردوی تیم ملی نوجوانان بانوان حضور داشتم و بعد از آن به عنوان بازیکن تیم فوتبال نوجوانان انتخاب و به تاجیکستان اعزام شدم و توانستیم به دور دوم مسابقات راه پیدا کنیم. پس از آن تمرینات خودم را در باشگاه پیگیری و فیلم آنها را برای سرمربی ارسال می کردم.

غلامی درباره بازی برابر استرالیا گفت: در اینجا شرایط دما و رطوبت خیلی بالا است، من به این آب و هوا عادت ندارم و این امر در عملکرد من تاثیر بسزایی داشت. بازیکنان استرالیا از تکنیک بالایی برخوردار بودند و با برنامه بازی می کردند. شب گذشته کادر فنی فیلم بازی برابر استرالیا را برایمان آنالیز کرد و متوجه اشتباهات شدم. تمام تلاشم را در دیدار برابر لائوس انجام خواهیم داد تا سربلند از زمین مسابقه خارج شویم و 3  امتیاز بازی برابر لائوس را کسب کنیم.

وی افزود: از اینکه در تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان حضور دارم، خیلی خوشحال هستم. امیدوارم بتوانیم به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز