زهرا قنبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ناکامی در هند به دلیل عدم هماهنگی‌مان بود/ شرایط فوتبال بانوان نسبت به گذشته بهتر شده است

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۶:۴۸:۳۲
کد خبر: ۸۲۰۶۲۹
ناکامی در هند به دلیل عدم هماهنگی‌مان بود/ شرایط فوتبال بانوان نسبت به گذشته بهتر شده است
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: مطمئن باشید در انتخابی المپیک خیلی بهتر از الان ظاهر می‌‌شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران روز قبل در دومین دیدار تدارکاتی خود در ورزشگاه آرارات تهران به مصاف بلاروس رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

زهرا قنبری، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان، درباره باخت تیم ملی کشورمان در دیدار با بلاروس در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اول از شما و همه کسانی  که اینجا حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم چون باعث دلگرمی بازیکنان شد. این دو بازی برای ما خیلی بازی خوبی بود. محک خوبی خوردیم. بلاروس  تیم خیلی خوب و فنی بود. از لحاظ فیزیکی هم خیلی خوب بودند.

عضو تیم ملی بانوان ادامه داد: این دو بازی صرفا برای این برگزار شد که قبل از حضور درمسابقات انتخابی المپیک 2020 نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم تا  ان‌شاءالله بتوانیم همه ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و نقاط قوت‌مان را بیشتر کرده تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: خیلی نسبت به گذشته بهتر شدیم و شرایط‌مان واقعا عالی شده است. درست است که بازی‌‌های تدارکاتی را باختیم و یا در هند آن اتفاقات افتاد ولی مطمئن باشید در انتخابی المپیک خیلی بهتر از الان ظاهر می‌‌شویم.

قنبری درمورد تورنمنت هند گفت: به نظرم ناکامی در هند به دلیل عدم هماهنگی‌مان بود و بازی‌‌های تدارکاتی قبل از آن هم نداشتیم. نتیجه‌ای بود که ما خودمان اصلا راضی نبودیم ولی محک خیلی خوبی بود و ان‌شاءالله در المپیک 2020 و دور دوم تمام این نتایج را جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز