با تساوی مقابل پاختاکور بدست آمد؛

رکورد جدیدی که پرسپولیس در قاره کهن ثبت کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۳:۴۹:۳۵
کد خبر: ۸۲۰۶۸۷
رکورد جدیدی که پرسپولیس در قاره کهن ثبت کرد
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با تساوی برابر پاختاکور، بازهم به روند شکست ناپذیری در بازی های خانگی این تیم در آسیا ادامه داد تا همچنان مربی بدون شکست این تیم در دیدارهای خانگی در آسیا باشد و البته رکورد جدیدی را با پرسپولیس ثبت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتوانست نتیجه لازم را برابر حریف ازبکستانی به دست آورد والبته عملکرد سرخپوشان به گونه ای نبود که چهره یک تیم بازنده را داشته باشند و بازی مقابل پاختاکور را مساوی کرد. پرسپولیس برانکو  با کسب تساوی در این دیدار روند شکست ناپذیری در بازی های خانگی در آسیا را حفظ کرد. برانکو از زمان هدایت پرسپولیس، 18 بار به عنوان میزبان به مصاف حریفانش رفته که در هیچ یک از این دیدارها مغلوب نشده تا این مربی کروات همچنان مرد شکست ناپذیر در بازی های خانگی آسیایی شناخته شود.

آغاز روند شکست ناپذیری پرسپولیس در بازی های خانگی در لیگ قهرمانان آسیا به دو بازی پیش از حضور برانکو در این تیم باز می گردد؛ سرخپوشان از ابتدای فصل 2015 در هیچ یک از بازی هایی که به عنوان میزبان تعیین شدند، مقابل حریفان شکست نخوردند تا روند شکست ناپذیری میزبانی آنها در لیگ قهرمانان آسیا به 18 بازی برسد و رکورد جدیدی را در آسیا به نام خود ثبت کرد.

آخرین بار که پرسپولیس به عنوان میزبان باخت، در سال 2015 بود که در هفته پنجم دور گروهی در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب الهلال عربستان شد. در این بازی مصطفی دنیزلی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز