هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛

آرولادزه: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم/ نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹:۵۹
کد خبر: ۸۲۰۶۹۸
آرولادزه: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم/ نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد
سرمربی تیم پاختاکور گفت: تیم‌مان جدید است و باید کمی زمان بگذرد تا به موفقیت برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شوتا آرولادزه پس از تساوی یک به یک تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: اول به خاطر فضای خوبی که در ورزشگاه آزادی وجود داشت تبریک می گویم. خیلی زیبا بود که چنین هوادارانی این بازی را تماشا کردند.

سرمربی پاختاکور ازبکستان در مورد بازی تصریح کرد: برای یک بازی پنجاه هزار تماشاگر به استادیوم می آیند. بازی سختی را انتظار داشتیم. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. در آخر به بازیکنانم تبریک می گویم که موفق ظاهر شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار بازی سختی از پرسپولیس داشتیم. این دیدار اولین بازی ما در مرحله گروهی بود و نمی‌دانیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرمربی پاختاکور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه بسیاری از کارشناسان پیش بینی موفقیت و قهرمانی پرسپولیس در این دور از بازی‌ها را کرده اند. دیدگاه شما چیست اظهار داشت: ابتدای راه هستیم و نمی‌توان دیدگاه و نظر قطعی داشت. پرسپولیس قدرتمند است و پارسال هم این موضوع را نشان داد. اما فکر می‌کنم امسال زود است که در این باره صحبت کنیم.

آرولادزه درباره تاکتیک پاختاکور اظهار داشت: ما معمولاً ترکیب تیم را تغییر نمی‌دهیم. تیم‌مان جدید است و باید کمی زمان بگذرد تا به موفقیت برسیم. ما اینجا آمدیم که بازی کنیم. بهترین اتفاق هم مربوط به حضور تماشاگران می‌شد. چیزی که نیاز داشتیم در این بازی رخ داد.

وی در پایان درباره تصمیم AFC مبنی بر برگزاری بازی‌های پرسپولیس و تیم‌های عربستانی در زمین‌های بی طرف گفت: من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. نمی‌توانم نظری در این باره بدهم. من دوست دارم از فوتبال لذت ببرم. هر کشوری فوتبال دارد و دوستداران فوتبالی هم دارد. باید در خانه خودشان و مقابل تماشاگرانشان بازی کنند. من از این موضوع که تیم‌ها در خانه بازی کنند حمایت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز