حمیدرضا منصوریان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ووشو ایران پتانسیل بالایی دارد/ پاس با شایستگی قهرمان لیگ برتر شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۷:۲۵:۳۶
کد خبر: ۸۲۱۴۵۳
سرمربی تیم ووشو پاس ناجا گفت: خوشبختانه امسال و در پنجمین حضورمان موفق شدیم مقام قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور با قهرمانی مقتدرانه تیم پاس ناجا به اتمام رسید.

حمیدرضا منصوریان، سرمربی تیم پاس ناجا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تقریبا پنج سال است که وارد لیگ برتر شدیم. سال اول چهارم شدیم، سال دو مقام سومی را کسب کردیم، سال سوم عنوان دومی را به دست آوردیم و سال چهارم نیز متاسفانه سوم شدیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امسال و در پنجمین حضورمان موفق شدیم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم. در این فصل با حمایت‌‌های سردار رحیمی اتفاق خوبی رقم زدیم به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم از ۲۰ فروردین استارت تمرینات را زدیم. تمریناتی که به صورت مستمر و مداوم تا پایان لیگ ادامه داشت و نتیجه آن‌هم قهرمانی شد.

منصوریان خاطرنشان کرد: ووشو ایران پتانسیل بالایی دارد. در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در بخش جوانان و بزرگسالان عنوان قهرمانی جهان را کسب کردیم. اعضا‌ی تشکیل دهنده تیم‌های ملی کشورمان همان ووشو کارانی هستند که در لیگ بازی می‌کنند. می‌توان گفت لیگ خوب و با کیفیتی داریم که پشتوانه مناسبی برای تیم ملی محسوب می‌شود.امیدوارم در سال جدید اسپانسرهای بیشتری جذب لیگ شوند تا مشکلات اقتصادی باعث افت کیفیت لیگ نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز