علیرضا محمد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شرایط زمین نساجی مازندران کیفیت بازی را پایین آورده بود/ همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی دارند/ سرخپوشان، السد را در قطر خواهند برد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۵:۱۶:۵۱
کد خبر: ۸۲۱۷۰۸
شرایط زمین نساجی مازندران کیفیت بازی را پایین آورده بود/ همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی دارند/ سرخپوشان، السد را در قطر خواهند برد
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: بازی‌های لیگ داخلی با لیگ قهرمانان آسیا قابل مقایسه نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل نساجی مازندران به خبرنگار برنا گفت: بنده پیش از بازی هم در گفتگو با یکی، دو تا از بازیکنان گوشزد کرده بودم که بازی در چمن مصنوعی سخت می‌شود. به ویژه اینکه دیروز بارندگی فراوان نیز کیفیت این زمین را پایین آورده بود وتیم برای انجام بازی همیشگی خود دچار مشکل شده بود و در این زمین بهتر از این نمی‌شد نتیجه گرفت.

وی افزود: همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی دارند تا خودشان را نشان دهند، دیروز هم نساجی مازندران نشان داد چه تیم سخت کوشی است، روی هم رفته بازیکنان میزبان به شرایط عادت بیشتری داشتند و توانستند روی یک لحظه غفلت بازیکنان به گل برسند و در ادامه هم فکر می‌کنم تعویض‌های برانکو در این بازی خوب جواب داد و پرسپولیس موفق شد، گل تساوی را توسط سروش رفیعی بزند و از این بابت بسیار خوشحالم. درباره بازی جدا از مباحث داوری شاید این نتیجه عادلانه باشد اما فرصت‌ها و موقعیت‌های پرسپولیس بیشتر از حریف بود و تیم هماهنگی قابل قبولی داشت.

محمد در ادامه اظهار داشت: فکر می‌کنم سروش رفیعی با این گل موتورش روشن شد و این برای پرسپولیس بسیار مهم است، چرا که نقش و پست او برای پرسپولیس اهمیت بالایی دارد و من بسیار امیدوارم با روشن شدن موتور سروش او همان بازیکن تاثیرگذار گذشته شود.

مدافع پیشین پرسپولیس درباره بازی مقابل السد عنوان کرد: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که بازی‌های لیگ داخلی با لیگ قهرمانان آسیا قابل مقایسه نیست، پرسپولیس توان و لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد، پاختاکور یکی از مدعیان اصلی صعود از این گروه است و این تیم مقابل حریفان پرسپولیس به برد خواهد رسید. بسیار خوشبین هستم سرخپوشان مقابل السد هر سه امتیاز بازی را کسب کنند، ضمن اینکه مطمئن هستم پرسپولیس در قطر بباز نیست.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از سعید کریمی چیست گفت: من این بازیکن را می‌شناسم، او 19 سال سن دارد و بی‌تردید اگر باز هم بازی کند می‌تواند تجربه بیشتری کسب کند و او جای پیشرفت زیادی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز