زهرا عدالت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد برای قهرمانی بود/ در فینال سوم شناخت کافی از نامی‌نو به دست آوردیم

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۷:۱۶:۲۴
کد خبر: ۸۲۲۱۷۱
بازیکن تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد گفت: از ابتدا برای قهرمانی برنامه‌ریزی کرده بودیم و با تلاش توانستیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها بشویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهرا عدالت، بازیکن تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد، طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص قهرمانی دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان بیان کرد: سطح مسابقات در این فصل بسیار بالا رفته بود، نفرات قوی در تیم‌های مختلف پخش شده بودند و این موضوع باعث شده بود رقابت بین تیم‌ها نزدیک باشد و اکثر تیم‌ها قوی ظاهر شوند. بازی در مقابل تیم گروه بهمن برای ما بسیار سخت بود، این تیم از لحاظ تکنیکی بسیار قوی بود. در مرحله فینال بازی اول، بازی سختی بود و ما شناخت کافی از تیم مقابل نداشتیم اما در بازی دوم و سوم نسبت به استراتژی تیم مقابل شناخت کافی پیدا کردیم و با برنامه‌ریزی توانستیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها بشویم.

وی افزود: 6 ماه قبل از این مسابقات در اردو بودیم و حدود 3 هفته قبل از شروع فصل تمرینات خود را آغاز کردیم. خانم زمان‌پور، مربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد، از ابتدا برای پیروزی در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده بود و طبق آن برنامه تمرین کردیم و با تلاش توانستیم طبق برنامه پیش برویم و قهرمان شویم، خانم زمان‌پور در قهرمانی تیم بسیار موثر بودند. اشتباهات داوری در این مسابقات بود که باعث اعتراضات زیادی شد اما ناداوری در این رقابت‌ها وجود نداشت.

عدالت در پایان گفت: تیم دانشگاه آزاد تیم بسیار قوی بود و نفرات هماهنگی خوبی داشتند، احتمال دارد با همین ترکیب تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و مسابقات فصل آینده شرکت کنیم اما مشخص کردن ترکیب تیم در حیطه کاری کادر فنی و مربی تیم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز