به منظور حضور در اجلاس هیات رئیسه ICF؛

دنیامالی به چین سفر خواهد کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۶:۵۳
کد خبر: ۸۲۲۲۸۶
دنیامالی به چین سفر خواهد کرد
احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی ٢٢ اسفندماه در جلسه هیات رئیسه شرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دنیامالی که از سال ١٣٨٣ به عنوان رئیس در فدراسیون قایقرانی مشغول به فعالیت بود، از سال ١٣٨٨ با رای اعضای کنفدراسیون کانوئینگ آسیا به عنوان نماینده قاره‌ای به عضویت هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی ICF در آمد. 

دنیامالی که ٢٢ تا ٢۴ اسفندماه در اجلاس پیش‌روی هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی ICF شرکت خواهد کرد در رابطه با این اجلاس، گفت: هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی در خصوص مسائل کلان رشته کانوئینگ تصمیم‌گیری می‌کند و عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری‌ رشته کانوئینگ در سطح جهان است که تاثیر بسزایی در سال کاری این رشته در سطح بین‌المللی خواهد داشت و حداقل سالیانه دو بار تشکیل جلسه می‌دهد. 

وی در ادامه افزود: اجلاس پیش‌روی هیات رئیسه به میزبانی کشور چین، در پکن برگزار می‌شود و من نیز به همراه دیگر اعضا در جلسه حاضر خواهم بود. از ابتدای حضور در جلسات هیات رئیسه سعی بر این بوده که با اطلاعات کافی حاضر باشم و به علاوه با ارائه نقطه‌ نظرات به صورت موثر در تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی درخصوص اجلاس پیش‌رو، اظهار کرد: گزارش خزانه‌دار فدراسیون جهانی در خصوص بیلان مالی سال ٢٠١٨، گزارش کنگره سالیانه در بوداپست مجارستان و گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص مسابقات قایقرانی المپیک ٢٠٢٠ توکیو و انعکاس آن به کشور میزبان در این اجلاس ارائه می‌شود و بررسی و تعیین کشورهای میزبان مسابقات و رویدادهای پیش‌رو و بحث و بررسی در خصوص برنامه توسعه قایقرانی از موارد مهمی است که مورد تبادل نظر اعضا قرار خواهد گرفت. 

وی همچنین در ادامه افزود: بحث درخصوص تشکیل کمیته اخلاق و گفت‌وگو در خصوص رشته جدید استندآپ دیگر موضوعاتی است که اعضا در این جلسه به آن می‌پردازند. 

نائب‌ رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا درباره دیگر برنامه‌های در راستای جلسه، گفت: همزمان با برگزاری جلسه اصلی، کمیسیون‌های تخصصی مثل پاراکانو، آبهای آرام و اسلالوم نشست‌هایی برگزار می‌کنند و در خصوص مسائل کمیسیون خود بحث و تبادل نظر خواهند کرد. 

دنیامالی خاطرنشان کرد: در این سفر حسن تیمورتاش مشاور کمیته پاراکانو فدراسیون جهانی و رئیس کمیته پاراکانو کنفدراسیون کانوئینگ آسیا من را همراهی می‌کند و برنامه و طرح‌هایی در خصوص توسعه قایقرانی، مسائلی درباره کنفدراسیون آسیا و همچنین اساسنامه فدراسیون جهانی ارائه خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز