روز گذشته برگزار شد؛

برگزاری مجمع عمومی و سمینار پربار هم اندیشی انجمن دارت در تهران

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۱:۰۹
کد خبر: ۸۲۲۴۵۳
برگزاری مجمع عمومی و سمینار پربار هم اندیشی انجمن دارت در تهران
مجمع عمومی و سمینار هم اندیشی انجمن دارت کشور با هدف بررسی فعالیت کمیته های استانی تحت پوشش و تصویب نهایی تقویم سال 98 در تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست ویژه که در سالن جلسات سازمان روستایی و عشایری کشور برگزار شد، حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی، کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت، مهدی میرزاییان رییس امور دارت استانهای کشور، محمدحسین فاضلی دبیر انجمن دارت، علیزاده مشاور انجمن، اعضای هیات رییسه انجمن دارت، اعضای کمیته فنی و روسای کمیته دارت استانهای کشور حضور داشتند.

در ابتدای این نشست رییس انجمن دارت کشور با تشکر از حضور دبیر فدراسیون در این سمینار گفت: فدراسیون انجمنهای ورزشی با تعداد انجمنهای فراوان به جرات می توان گفت که یکی از بزرگترین فدراسیونهای کشور است و دارت به عنوان یکی از این انجمنها با هدف مشخص و با رویکرد رشد و توسعه در مسیر تعالی گام بر می دارد و ما ایجاد هدفمندی و تدوین برنامه های مشخص برای پیشرفت کمیته های استانی را در دستور کار داریم که تشکیل یک کمیته فنی مجرب و حاذق،تنظیم تقویم اجرایی پویا و مدون و حمایت همه جانبه از طرحهای توسعه از اهم اندیشه های انجمن به شمار می آید.

در ادامه رییس امور استانهای کشور با تمجید از فعالیتهای دارت به خصوص در یکسال اخیر اذعان داشت: به واقع بعد از نایب قهرمانی تاریخی تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی ژاپن شاهد جذب مخاطبان زیاد و تحرک بیشتردر استانهای کشور شدیم بطوریکه در مسابقات قهرمانی کشور مردان 25 استان و در بخش بانوان 21 استان حضور پیدا کردند که این کمیت در ورزش کشور یک رکورد منحصربفرد به شمار می آید و بهر روی شاهد رشد روز افزون نیروی انسانی در این ورزش پرمخاطب و مهیج هستیم.

اما دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی در این نشست ضمن معرفی دارت به عنوان یکی از انجمنهای اکتیو و پرکار تصریح کرد:دارت یک رشته خاص است و با توجه به تمرکز ذهنی و روحی می تواند کمک حال رشته های ورزشی دیگر باشد و می توان از این ظرفیت و پتانسیل نهایت بهره را گرفت که برای پیشرفت این رشته لازم است به بحث آموزش و روانشناسی نگاه ویژه تری داشت و این رشته پرطرفدار را در نهادهای مختلف اشاعه داد، ضمن اینکه در توسعه ابعاد بین المللی باید در کسب کرسی های بین المللی و مراوده با فدراسیون بین المللی دارت مبادرت ورزید.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر علیزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه دارت یک رشته اکتیو و پرکار در کشور است بر اهمیت توسعه این رشته در دانشگاهها، فضاهای آموزشی و آموزش و پرورش و مدارس تاکید کرد.

در خلال این مراسم همچنین حمیدرضا شایسته زاد نایب رییس اسبق انجمن دارت کشور و یکی از مدیران با سابقه ورزش حضور یافت و طی سخنانی به مرور خاطرات و مدت زمان فعالیت خود و حمید آذر پور رییس پیشین انجمن دارت پرداخت و برای خانواده دارت کشور آرزوی توفیق و سربلندی نمود و طی مراسمی از این مدیر مجرب تقدیر شد.

پیشنها تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد استانهای کشور یکی دیگر از مواردی بود که از سوی رییس انجمن دارت مطرح شد که با استقبال حاضرین مواجه شد و محمد علی پهناور رییس کمیته دارت استان اردبیل، سلمان احمدیان رییس کمیته دارت استان آذربایجان شرقی و خانم فاطمه یوسفی رییس کمیته دارت استان خراسان جنوبی آمادگی خود برای همکاری و حضور در این کمیته اعلام کردند.

همچنین مقرر شد از استانهایی مثل قزوین، یزد، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی که خانه دارت ندارند بازدید شود تا تعاملات برای ایجاد خانه دارت در این مناطق فراهم گردد.

بررسی و تصویب تقویم سال 1398 از مهمترین موارد این سمینار بود که با پیشنهادهای روسای کمیته ها و ارائه میزبانی رقابتهای مختلف به مرحله نهایی رسید که مهترین تغییر در این تقویم جایگزین شدن مسابقات استانی به جای رقابتهای مناطق 6 گانه بود که با استقبال حاضرین توام گردید.

در پایان این نشست از دو خبرنگار و نویسنده فعال ورزشی به نامهای ایمان پناهی سردبیر روزنامه ابرار ورزشی و خبرگراری ایپنا و همچنین محمد الهی خبرنگار خبرگزاری برنا که همواره حامی ورزش دارت بوده اند طی مراسمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد، ضمن اینکه از کلیه حاضرین در این جلسه با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز