حسین بادامکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌ها در آسیا با برنامه به مصاف پرسپولیس می‌روند/ باید به بازیکنان جدید فرصت داد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۵:۴۷:۲۷
کد خبر: ۸۲۲۵۶۴
تیم‌ها در آسیا با برنامه به مصاف پرسپولیس می‌روند/ باید به بازیکنان جدید فرصت داد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم‌های دیگر در آسیا مقابل پرسپولیس به شکل دیگری بازی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین بادامکی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درباره دیدار سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بازی‌های آسیایی اصلا آسان نیست. السد تیم بسیار قدرتمندی است و مهره‌های خیلی خوبی دارد اما سرخ‌پوشان هم بازیکنان دست و پا بسته‌ای ندارند و می‌تواند این تیم را شکست بدهند.

وی ادامه داد: تیم‌های دیگر در آسیا مقابل پرسپولیس به شکل دیگری بازی می‌کنند. تیم‌ها مقابل نایب قهرمان لیگ قهرمانان با برنامه‌تر به میدان می‌روند. پرسپولیس در دیدار با پاختاکور هم می‌توانست به پیروزی برسد. این نکته را هم توجه کنیم که پاختاکور تیم بسیار خوبی است و قطعا دو تیم دیگر در جدول را اذیت خواهد کرد.

بادامکی با تاکید بر اینکه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی با بازی آن فرق دارد، افزود: شرایط زمین و آب و هوا در بازی‌ها تاثیرگذار است. پرسپولیس اگر در دیدار با نساجی عملکرد خوبی نداشت به دلیل شرایط آب و هوایی و زمین بازی بود اما در قطر شرایط مهیاتر است و قطعا بازیکنان هم در آمادگی بیشتری قرار دارند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با بازی متفاوت است و بازیکنان جدید هم به این تیم اضافه شدند هنوز به آمادگی نرسیدند. باید به بازیکنانی که به تازگی به جمع سرخ‌پوشان اضافه می‌شوند زمان بیشتری داد. پرسپولیس کار آسانی در گروه ندارد اما امیدوارم با برد مقابل السد بتواند به روزهای خوب خود در آسیا بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز