شاهین بیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرمربی آبی‌ها درباره انتخاب حسینی و رحمتی تصمیم می‌گیرد/ استقلال در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۵:۳۶
کد خبر: ۸۲۲۵۷۲
سرمربی آبی‌ها درباره انتخاب حسینی و رحمتی تصمیم می‌گیرد/ استقلال در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: از میان تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر معتقدم استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره دیدار این تیم مقابل العین در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: شرایط استقلال به گونه‌ای است که شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد. باتوجه به توانایی که از بازیکنان تیم استقلال سراغ دارم این تیم نمی‌تواند زیاد در لیگ قهرمانان آسیا به نتایج خوبی برسد.

وی ادامه داد: استقلال اکنون در گروه مرگ آسیا قرار دارد. اگر هم آبی‌ها از گروه خود صعود کنند با این سبک بازی مطمئن باشید در مراحل بعدی شکست می‌خورند و حذف می‌شوند. این انرژی و پتانسیل را وینفرد شفر می‌تواند در لیگ برتر هزینه کند و با نتیجه مناسب به عنوان قهرمانی برسد. از میان تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر معتقدم استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

بیانی با اشاره به اینکه در ابتدای فصل استقلال بازیکنانی خرید که به تیم ضرر زدند، اضافه کرد: در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی برای آبی‌پوشان خریداری شدند اما هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند. بازیکنان خارجی استقلال تاثیرگذار هستند. معتقدم باید از لحاظ روحی و روانی این تیم برای دیدار با العین آماده شود.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال در دیدار با الدحیل دو بازی متفاوت را به نمایش گذاشت در نیمه اول به گونه‌ای خوب بود من فکر می‌کردم در نیمه دوم سه الی چهار گل می‌زند اما در نیمه دوم عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت و تیم حریف به گل رسید. کادر فنی استقلال باید درباره عملکرد متفاوت دو نیمه تیم پاسخگو باشد. در انتها باید بگویم سرمربی تیم تصمیم نهایی را می‌گیرد که در دیدار العین از رحمتی یا حسینی استفاده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز