بهجت ایوب‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان هزینه خورد و خوراک ندارند/ از پارس جنوبی فقط اسمش را یدک می‌کشیم/ مقابل ذوب‌آهن نفرات ما به حد نصاب نمی‌رسند

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۶:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۲۲۹۹۱
بازیکنان هزینه خورد و خوراک ندارند/ از پارس جنوبی فقط اسمش را یدک می‌کشیم/ مقابل ذوب‌آهن نفرات ما به حد نصاب نمی‌رسند
سرپرست تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر گفت: مشکل اصلی ما عدم حمایت مالی باشگاه است و این باعث شده انگیزه بازیکن‌ها کم شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر در هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان با 9 بازیکن  و بدون سرمربی  مقابل تیم شهرداری بم به میدان رفت و بازی با نتیجه 8 بر صفر به نفع تیم شهرداری بم به پایان رسید. بهجت ایوب‌زاده، سرپرست تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر، طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص این بازی و اتفاقات حاشیه‌ای که رخ داد گفت: ما 19 بازیکن در تیم داشتیم اما متاسفانه قبل از این بازی 3 بازیکن‌ مصدوم شدند و زیر تیغ جراحی رفتند و 2 بازیکن دیگر به دلیل مشکلات مالی باشگاه از تیم جدا شدند. نفرات دیگر به دلیل بیماری و مشکلات جزئی همراه ما نبودند. مشکل اصلی ما عدم حمایت مالی باشگاه است و این باعث شده انگیزه بازیکن‌ها کم شود و تیم اولویت آن‌ها نباشد. با تلاش توانستیم فقط 9 نفر که به خواست خود همراه ما بودند به مسابقات اعزام کنیم. 2 نفر از بازیکن‌های تیم از شهر تبریز هستند و بومی نیستند اما با این وجود تیم را همراهی کردند.

وی افزود: با یک ون برای مسابقات رفتیم که متاسفانه هم در راه رفت، ماشین به مشکل برخورد و هم در راه برگشت در شهر شیراز ون خراب شد و فعلا در شیراز هستیم تا مشکل ماشین برطرف شود و به سمت بوشهر حرکت کنیم. سرمربی‌های تیم همراه ما نبودند چون به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانستیم هزینه اسکان و خورد و خوراک آن‌ها را تامین کنیم و سعی کردیم نفرات کادر فنی را به حداقل برسانیم. سرمربی‌ها در مسابقات دانشگاهی در استان‌های دیگر حضور داشتند و نمی‌توانستند کنار تیم باشند.

ایوب‌زاده ادامه داد: بازی خیلی سخت گذشت، تا 38 دقیقه اول فقط یک گل خورده بودیم اما بعد از آن مربی تیم شهرداری بم نفرات اصلی خود را وارد زمین کرد. در 20 دقیقه آخر کاپیتان تیم مصدوم شد و به اجبار بازی را ترک کرد و ما مسابقه را با 8 نفر ادامه دادیم، متاسفانه بازی با نتیجه 8 بر صفر به نفع تیم شهرداری بم به پایان رسید. در اواسط بازی حتی عوامل اجرایی مسابقه از ما خواستند که زمین را ترک کنیم اما بچه‌ها با وجود وضعیت روحی بدی که داشتند خواستند بازی را ادامه دهند. امیدوارم  نفرات مصدوم به بازی بعدی مقابل تیم ذوب آهن برسند اما بازهم نفرات تیم به حد نصاب نخواهند رسید.

سرپرست تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی خاطرنشان ساخت: نام تیم ما باشگاه پارس جنوبی است، اما هیچ وقت این تیم حمایتی از طرف این باشگاه نشده است. نمی‌توانیم با اسم هیات در مسابقات لیگ شرکت کنیم و هزینه اعزام مسابقات پیش از این برعهده خود هیات فوتبال بوده و ما مجبوریم که نام باشگاه پارس جنوبی را یدک بکشیم. قبل از شروع لیگ باشگاه پارس جنوبی قول کمک داده بود اما تا به الان هیچ حمایتی نکرده است. هزینه خورد و خوراک این مسابقات بر عهده من بود و طی صحبت‌های رئیس هیات بوشهر با رئیس هیات بم برای تیم محل اسکان گرفته شد. ونی که با آن به مسابقات اعزام شدیم را هم آقای بیات اسپانسر تیم پارس تهیه کردند.

وی گفت: چرا باشگاه‌ها و سازمان‌هایی مثل باشگاه پارس جنوبی و شهرداری که تیم آقایان را حمایت می‌کنند، به تیم فوتبال بانوان هیچ کمکی نمی‌کنند؟ بانوان فقط یک تیم لیگ برتری دارند و لیگ‌های دسته پائین نیستند. بالاترین قرارداد بازیکن‌های ما 8 میلیون است که در لیگ برتر تنها تیمی هستیم که مبلغ قردادهای ما انقدر کم است. انتظار داریم که کمی از تیم فوتبال بانوان بوشهر حمایت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز