ناصر محمدخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شاگردان برانکو کار سختی مقابل السد دارند/ تساوی نتیجه بدی برای پرسپولیس در قطر نیست/ قرمزها به فکر گل نخوردن باشند

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۵:۵۲:۳۹
کد خبر: ۸۲۳۰۰۸
شاگردان برانکو کار سختی مقابل السد دارند/ تساوی نتیجه بدی برای پرسپولیس در قطر نیست/ قرمزها به فکر گل نخوردن باشند
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است السد یکی از شانس های قهرمانی است و شاگردان برانکو کار ساده ای پیش‌ رو ندارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از روز گذشته آغاز شد و امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارها پرسپولیس باید دیدار نیمه نهایی سال گذشته را برابر تیم قدرتمند السد تکرار کند.

ناصر محمدخانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: من مطمئن هستم بازیکنان پرسپولیس آنقدر حرفه‌ای هستند که گول باخت این تیم را در هفته اول مقابل الاهلی عربستان نخورند. البته آن بازی نشان می‌دهد که پرسپولیس در چه گروه مشکلی قرار دارد.

وی افزود: همه ما از وضعیت پرسپولیس خبر داریم و یکی از مهمترین موضوعات درباره وضعیت فعلی تیم این است که بازیکنان جدید هنوز آنگونه که باید به هماهنگی دست پیدا نکردند. البته موضوع امیدوار کننده این است که تیم بازی به بازی بهتر شده و در بازی نساجی مازندران هم توپ و میدان متعلق به شاگردان برانکو بود اما وضعیت زمین اجازه نداد بچه‌ها بتوانند بازی روان‌تری از خود به نمایش بگذارند.

مهاجم پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: بنده خلاصه بازی السد و الاهلی را دیدم، الاهلی میزبان بود اما توپ و میدان دست یاران ژاوی بود و الاهلی تنها روی دو ضدحمله توانست به گل برسد. من معتقدم پرسپولیس در این دیدار باید ابتدا به فکر گل نخوردن باشد و تساوی مقابل السد هم نتیجه بدی نیست البته به کسب برد هم امیدوار هستم.

محمدخانی اظهار داشت: هواداران فراموش نکنند در ورزشگاه آزادی با چه سختی توانستیم این تیم را مغلوب کنیم، اگر آن واکنش بدون نقص بیرانوند نبود هم‌اکنون السد قهرمان آسیا شده بود، چرا که همه می‌دانیم پرسپولیس در فصل گذشته به شدت بازی‌های فرسایشی داشت. بنده اعتقاد دارم اگر پرسپولیس بتواند تمرکز کافی را در زمین داشته باشد می‌تواند با استفاده از ضدحملات دست پر به تهران بازگردد.

وی در پایان عنوان کرد: السد یکی از شانس های قهرمانی است و شاگردان برانکو کار ساده ای پیش‌رو ندارند، هواداران بدانند همگروه‌های پرسپولیس یعنی السد قطر و الاهلی عربستان سرمایه‌گذاری هنگفتی برای نتیجه‌گیری در آسیا انجام داده‌اند. تماشاگران باید با این موضوع منطقی برخورد کنند و سطح انتظار خود را در حد بضاعت تیم در نظر بگیرند، البته ما از آنها در یک مورد برتر هستیم و آن هم عرق، تعصب و غیرت است، امیدوارم بچه‌ها بتوانند با دوندگی بالا دست پر از قطر برگردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز