سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران دوباره استادیوم آزادی را جهنم کنند/ العین تیمی بین‌المللی است/ شاگردان شفر می‌توانند به پیروزی برسند

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۵:۲۹:۳۱
کد خبر: ۸۲۳۰۰۹
هواداران دوباره استادیوم آزادی را جهنم کنند/ العین تیمی بین‌المللی است/ شاگردان شفر می‌توانند به پیروزی برسند
مربی سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است یکی از مهترین عوامل در بهم ریختن تمرکز بازیکنان العین جو ورزشگاه آزادی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال یکی از نمایندگان ایران در رقابت های آسیایی است، تیمی که در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. آبی پوشان پایتخت هفته نخست را با شکست دور از انتظار سه بر صفر مقابل الدحیل قطر آغاز کردند و امروز از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی باید مقابل تیم قدرتمند العین قرار بگیرد.

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت این تیم به خبرنگار برنا گفت: بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در کنار سایر بازی‌های لیگ نشان می دهد، آبی‌پوشان مشکلی در نتیجه‌گیری لیگ داخلی ندارند و یکی از مدعیان قهرمانی هستند و مطمئن هستم بازیکنان استقلال تفاوت این دو تورنمنت را در کیفیت به صورت ملموسی درک کرده اند.

وی افزود: بر اساس همین تفاوت‌ها استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید یک سبک جداگانه‌ای بازی کند و اگر همان بازی که در لیگ را نشان می دهد بخواهد در لیگ قهرمانان هم همانگونه بازی کند، بی‌تردید به مشکل می خورد و باید آبی‌پوشان تغیراتی را در تاکتیک تیمی انجام بدهند.

هافبک پیشین استقلال که سابقه گلزنی در فینال لیگ قهرمانان را دارد در ادامه اظهار داشت: العین یک تیم بین‌المللی با بازیکنانی بسیار حرفه‌ای است و استقلال کار ساده‌ای مقابل این تیم نخواهد اما شاگردان شفر در این دیدار چند نقطه قوت دارند که مهترین آن میزبانی و حضور هواداران است. بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده استقلال از هواداران می‌خواهم با حضور گسترده در این بازی دوباره استادیوم آزادی را برای حریف استقلال جهنم کنند.

مربی سابق استقلال در این رابطه اضافه کرد: مهمترین عامل در بهم ریخته شدن تمرکز بازیکنان العین می‌تواند جو ورزشگاه آزادی باشد و هواداران در این دیدار می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند، ضمن اینکه حضور چشمی و غفوری در کنار اسماعیلی می‌تواند قدرت استقلال را نسب به بازی الدحیل بیشتر کند و معتقدم شاگردان شفر توان این را دارند که سه امتیاز بازی را در تهران نگه دارند.

دین محمدی در انتها عنوان کرد: در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پای اعتبار فوتبال ایران وسط است و رنگ‌ها نقشی ندارند و برای هر سه نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز