در مراسم افتتاحیه دوره بین‌المللی مربیگری؛

پولادگر: تکواندو با برگزاری ۴ رویداد بین‌المللی در یک ماه رکوردشکنی کرد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۶:۲۹
کد خبر: ۸۲۳۲۳۷
پولادگر: تکواندو با برگزاری ۴ رویداد بین‌المللی در یک ماه رکوردشکنی کرد
رییس فدراسیون تکواندو گفت: علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت موفق شد در یک ماه میزبانی 4 رویداد بین‌المللی را برعهده بگیرد که این مهم یک رکوردشکنی است.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفتاد و پنجمین دوره بین‌المللی مربیگری تکواندو از امروز (سه شنبه – 21 اسفندماه) با حضور 210 (140 مرد – 70 زن) مربی و زیر نظر مدرسان فدراسیون جهانی آغاز و تا روز شنبه – 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این دوره بین‌المللی امروز با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان، مسعود امینی سرپرست دبیری، حسینعلی نظری رییس کمیته مربیان، محمد امین نامجو مسئول برگزاری دوره، «کو کوانگ مون» رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان، «سئو یئونگائه»، «سئو مینهاک» و «ایوم جائه یونگ» مدرسین این دوره برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین این دوره گفت: بسیار خوشحالم که توفیق داریم در روزهای پایانی سال علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت در یک ماه میزبانی 4 رویداد بین‌المللی را برعهده بگیریم که این مهم یک رکوردشکنی است. برگزاری این رویدادهای بین‌المللی نشان می‌دهد که اگر افراد با نیت خوب در راستای توسعه و تعمیم حوزه ماموریت خود تلاش کنند خداوند آنها را در این راه کمک خواهد کرد.

وی افزود: امیدوارم همواره در راستای پیشرفت و جهانی شدن گام برداشته و بتوانید این موارد را در راستای توسعه و خدمت تکواندو به کار بگیرید.

در ادامه «کو کوانگ مون» رییس مرکز آکادمی کوکی‌وان گفت: از رییس فدارسیون تکواندو، دبیر و همچنین مسئولین برگزاری این دوره تشکر می‌نمایم. ما در مرکز آکادمی کوکی‌وان در تلاش هستیم تا کسانی که در این بخش هستند را در یک سطح مشخص یکسان‌سازی نماییم. علاوه بر این معتقد هستیم باید روح تکواندو را گسترش دهیم و تلاش کنیم تا این رشته رزمی فراگیرتر از گذشته شود.

رییس آکادمی کوکی‌وان در پایان گفت: امیدوارم با تلاش بتوانید آموزش‌های تئوری و عملی را فراگرفته و این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز