نیلوفر صفریان:

تیم بنیاد گیلان با نیروهای بومی حضور داشت/ سال آینده پرقدرت‌تر حضور پیدا می‌کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۲۳۳۹۷
تیم بنیاد گیلان با نیروهای بومی حضور داشت/ سال آینده پرقدرت‌تر حضور پیدا می‌کنیم
سرمربی تیم بنیاد گیلان در جام کوثر گفت: از عملکرد تیم به ویژه در مرحله نخست راضی هستم چراکه نیروهای بومی تیم توانستند توانایی خود را به نمایش بگذارند و ثابت کردند که در میدان مبارزه تا لحظه آخر می‌جنگند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم بنیاد گیلان موفق شد در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان زنان بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

نیلوفر صفریان سرمربی این تیم گفت: با توجه به اینکه ملی‌پوشان در تمامی تیم‌ها پخش شده بودند سطح فنی رقابت‌ها به ویژه در مرحله پایانی بسیار بالا بود.

وی افزود: در هفته پایانی دیدار حساسی با تیم لوازم خانگی کن داشتیم که نتیجه آن سکوی اول و دومی را مشخص می‌کرد، متاسفانه یک دیدار را به اشتباه داور واگذار کردیم و من هم با توجه به اینکه کارتم سوخته بود نتوانستم اعتراض خود را اعلام کنم و در مبارزه ای دیگر نیز نتیجه را در راند طلایی واگذار کردیم.

صفریان خاطرنشان کرد: مرحله پایانی مسابقات واقعا سنگین بود، داتیس یزد که در مرحله نخست برابر ما نتیجه را واگذار کرد در دور برگشت مساوی کرد و بسیار جای خوشحالی دارد که تیم‌ها در این سطح با یکدیگر رقابت می‌کردند.

سرمربی تیم گیلان تصریح کرد: در مرحله نخست تمامی هوگوپوشان ما بومی بودند از عملکرد آنها راضی هستم چراکه ثابت کردند در میدان مبارزه تا لحظه آخر می‌جنگند و با غیرت مبارزه می‌کنند؛ در مرحله پایانی در برخی اوزان از تکواندوکاران دیگر استفاده کردیم.

وی در پایان گفت: برای نخستین بار است که با نام بنیاد گیلان در جام کوثر حضور پیدا کردیم که با همدلی بچه‌ها توانستیم بر سکوی نایب قهرمانی بایستیم. انشالله سال آینده نیز با حمایت اسپانسر بتوانیم حضور پیدا کرده و پر قدرت برای قهرمانی بجنگیم.

نظر شما