فریده شجاعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

متشرعی به‌زودی به ایران می‌آید/ گزینه‌های دیگری هم مدنظر داشتیم/ امیدوارم حضور چشمگیری در مسابقات داشته باشیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۲۸:۵۹
کد خبر: ۸۲۳۸۸۰
متشرعی به‌زودی به ایران می‌آید/ گزینه‌های دیگری هم مدنظر داشتیم/ امیدوارم حضور چشمگیری در مسابقات داشته باشیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: شایسته متشرعی پیش از این بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان بوده و سابقه 6 سال سرمربیگری باشگاه آرارات را در کارنامه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، درباره انتخاب شایسته متشرعی به عنوان سرمربی تیم ملی پنج نفره بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شایسته متشرعی پیش از این بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان بوده و سابقه 6 سال سرمربیگری باشگاه آرارات را در کارنامه دارد. علاوه بر این دارای بالاترین مدرک مربیگری بسکتبال آمریکا و لایسنس مربیگری فیبا هم هستند.

وی اضافه کرد: گزینه‌های دیگری هم وجود داشتند.ولی در آخرین جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال تصمیم بر این شد شایسته متشرعی هدایت تیم ملی پنج نفره را برعهده بگیرد. متشرعی نیز در هفته آینده به ایران می‌آید و سپس مدت قراردادشان را اعلام خواهیم کرد.

شجاعی درمورد اردوهای تیم ملی اظهار کرد: اگر شرایط مهیا باشد اردوها از هفته دوم فروردین آغاز می‌شود. نزدیک‌ترین مسابقاتی که تیم پنج نفره در پیش دارد، مسابقات قهرمانی آسیا در شهریورماه سال جدید خواهد بود. البته امکان دارد پیش از حضور در کاپ آسیا در مسابقات غرب آسیا نیز شرکت کنند.

وی درپایان درخصوص تفکیک تیم سه به سه و تیم پنج نفره گفت: این موضوع دغدغه اصلی ما هم است ولی در حال حاضر برای انجام این کار زود است و احتیاج به زمان دارد. بسکتبال بانوان پس از 40 سال مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی را دریافت کرده است. بنابراین ترجیح می‌دهیم پس از این همه سال از تمام توان و پتانسل‌مان استفاده کنیم تا حضور چشمگیری داشته باشیم و سپس در این مورد تصمیم لازم را بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز