احمدی نشست مشترک فدراسیونها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان:

برنامه ای ویژه برای اختصاص بودجه بخش همگانی به فدراسیونها برای سال ۹۸ داریم

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶:۴۵
کد خبر: ۸۲۳۹۶۷
برنامه ای ویژه برای اختصاص بودجه بخش همگانی به فدراسیونها برای سال ۹۸ داریم
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:برنامه ای ویژه برای اختصاص بودجه بخش همگانی به فدراسیونها برای سال 98 داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست مشترک فدراسیونها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت:برنامه ای ویژه برای اختصاص بودجه بخش همگانی به فدراسیونها برای سال 98 داریم.

وی افزود:در آستانه دو میلاد بزرگ امام جواد(ع) و امام علی (ع) هستیم که ضمن تبریک برنامه ای در روز 27 اسفند ماه همزمان با نماز ظهر و با دعوت از حجت الاسلام صدیقی امام جمعه تهران برگزار خواهیم کرد تا ضمن گرامی داشت ولادت امیرالمومنین(ع) فرهنگ علوی و سجایا و منش و مرام امیرالمومنین را ترویج کنیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد: از همه فدراسیونها که در برنامه های دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همکاری و هم فکری خوبی داشتند و جامعه ورزش کشور را روسفید کردند تشکر می کنم.

احمدی ادامه داد: از فدراسیونهایی که تلاش مضاعفی داشتند و در بخش بین الملل این مراسم برنامه های خوبی داشتند با لوح تقدیری به امضای وزیر ورزش و جوانان تقدیر خواهیم کرد.در حوزه توسعه ورزش همگانی تلاشهای خوبی در سال 97 صورت گرفت و از فدراسیونهایی که اهتمام و نگاه ویژه ای به این حوزه داشتند تشکر می کنم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: نیازمند تحرک و تلاش بیشتری در حوزه ورزش همگانی در کشور هستیم و در پاسخگویی به نیاز جامعه به عزمی جدی و تلاش بیشتری نیاز داریم. در چهار بخش (فرهنگ سازی, دانش افزایی, )(توسعه فضاها و زیرساختهای ورزشی) ( برنامه ریزی برای حضور و مشارکت مردم در ورزش همگانی) و (مدیریت و هماهنگی در ورزش همگانی) شیوه نامه اعتبارات فدراسیونها را تنظیم خواهیم کرد تا در جهت توسعه و مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی گام های خوبی برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز