فائزه شهریاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیگ بسکتبال بانوان کیفیت خوبی داشت/ زورمان نرسید به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۸:۱۹:۲۹
کد خبر: ۸۲۴۱۷۴
بازیکن تیم بسکتبال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: یکی از ضعف‌ های لیگ امسال تعطیلی مسابقات بود که آمادگی تیم‌ها را از بین می‌ برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فائزه شهریاری، بازیکن تیم بسکتبال بانوان صنعت نفت آبادان، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امسال لیگ خوبی داشتیم. بازی‌ها هر هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد. هرچند که معتقدم این اتفاق باید خیلی قبل‌تر انجام می‌شد.

وی ادامه داد: نفت آبادان امسال وضعیت مطلوبی در لیگ داشت. هرچند که ما تلاش کردیم جزو چهار تیم اول باشیم تا بتوانیم در پلی‌آف شرکت کنیم اما تیم‌های خوب و پرقدرتی در لیگ وجود داشتند که این شانس را از دست دادیم.

شهریاری افزود: یکی از ضعف‌های لیگ امسال تعطیلی مسابقات بود که آمادگی تیم‌ها را از بین می‌ برد. در تیم خودمان هم هر هفته در ترکیب تیم نبودم و این موضوع قطعا اثر منفی زیادی را روی بازیکن می‌گذارد.

بازیکن صنعت نفت آبادان درمورد وضعیت تیم ملی گفت: تمرکز فدراسیون بیشتر روی بسکتبال سه نفره است. در حالی که به نظرم موفقیت تیم را باید در مسابقات پنج نفره ارزیابی کرد. تیم سه به سه شرایط نرمالی دارد. امیدوارم پنج نفره نیز به شرایط نزدیک شود و به شخصه به بسکتبال پنج نفره علاقه بیشتری دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز