باید به دومین فینال فکر کنیم؛

اکبری: برنده شدیم چون عقب نشینی نکردیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۶:۱۰
کد خبر: ۸۲۴۲۷۵
اکبری: برنده شدیم چون عقب نشینی نکردیم
تیم والیبال سایپا تهران امروز موفق شد در نخستین دیدار فینال لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ورامین را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی سختی بود، همان طور که از قبل گفته بودم، شانس هر دو تیم برای پیروزی ۵۰-۵۰ بود. خداروشکر که ما موفق شدیم در بازی اول برنده از زمین خارج شویم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. از نظر روانی فشار زیادی بر روی تیم بود. در لحظات سخت عقب نشینی نکردیم و نتیجه آن را نیز در پایان بازی شاهد بودیم.  به محمدی راد تبریک و خسته نباشید می گویم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. امروز از درب که خارج شوم، نتیجه این بازی را فراموش می‌کنم. باید ریکاوری کنیم و خود را برای بازی دوم مهیا سازیم.

وی در ادامه تأکید کرد: بازیکنان در شرایط خوبی قرار داشتند. پیش از شروع فینال، قول داده بودیم تا هر آنچه که ما را ناراحت می‌کند فراموش کنیم تا در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم و بعد از اینکه از زمین مسابقه بیرون بیاییم، راجع به مشکلات خود صحبت کنیم.

اکبری در ادامه درباره تغییر میزبان مسابقات و برگزاری بازی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نیز گفت: اگر برنامه تغییر نمی‌کرد و تبریز میزبان می‌بود، یک حُسن داشت و آن این بود که همه چیز طبق برنامه و با آرامش بیشتری برگزار می‌شد. به پورحسن (سرپرست سازمان لیگ) خسته نباشید می گویم، چرا که شبانه روز تلاش کرد تا امروز سالن آزادی مهیای بازی شود. همچنین از نیروهای انتظامی نیز تشکر می‌کنم، چرا که این بازی بدون حاشیه و در امنیت برگزار شد.

اودرباره اینکه بازی امروز یکی از بی حاشیه ترین مسابقات لیگ بود نیز گفت: هر زمان که مسئولان تمام تلاش خود را انجام دهند و برنامه ریزی داشته باشند، شاهد چنین فضایی خواهیم بود. بازی پرحاشیه ای در مشهد داشتیم که اگر مانند امروز از قبل برنامه ریزی می‌شد و نیروهای انتظامی در سالن حضور داشتند، شاهد چنین اتفاقاتی نمی‌بودیم. چه خوب است که همیشه قبل از بروز اتفاقات برنامه ریزی داشته باشیم تا کمتر دچار حاشیه شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز