مرضیه جعفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جایگاهمان در جدول خوب است ولی هنوز قهرمان نیستیم/ ضعف لیگ بانوان مشکلات مالی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۱۱:۰۷
کد خبر: ۸۲۴۴۱۴
جایگاهمان در جدول خوب است ولی هنوز قهرمان نیستیم/ ضعف لیگ بانوان مشکلات مالی است
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: با توجه به وضعیت جدول شرایط ایجاب می‌کند که در همه بازی‌ها حساس باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان روز گذشته با انجام ۶ دیدار به پایان رسید. در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته تیم شهرداری بم موفق شد پنج بر صفر پالایش گاز ایلام را شکست بدهد.

مرضیه جعفری، سرمربی تیم شهرداری بم، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خوبی بود. تیم ایلام یکی از بهترین تیم‌های لیگ امسال است. قبل از بازی فکر نمی‌کردم با این تعداد گل به برتری برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم تمام تلاش شان را به کار بردند تا در نهایت موفق شدند برنده زمین بازی را ترک کنند. با توجه به وضعیت جدول شرایط ایجاب می‌کند که در همه بازی‌ها حساس باشیم. هنوز تا پایان فصل چند بازی باقی مانده است.

جعفری افزود: بنابراین این که بخواهیم تیم‌ها را دست کم بگیریم کار درستی نیست. شهرداری بم جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارد ولی به هیچ عنوان اعتقاد ندارم که صددرصد قهرمان لیگ خواهیم بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امسال لیگ خوبی داشتیم. تیم‌ها همه با قدرت برای کسب عنوان قهرمانی آمدند و در حال حاضر نیز برای کسب این مقام تلاش می‌کنند. هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست و این موضوع قطعا جذابیت مسابقات را دو چندان کرده است. تنها ضعفی که امسال در لیگ می‌توان به آن اشاره کرد مشکلات مالی بود که اکثر تیم‌ها درگیر آن بودند. امیدوارم در سال آینده این مشکلات تا حدی برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز