خوزستان باید عشقش و مردانی که برای این سرزمین جان دادند را زنده کند؛

قطبی: امروز حق ما برد بود/ اگر فولاد یکدست شود، می‌تواند در فوتبال ایران بدرخشد

۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۳۱:۰۲
کد خبر: ۸۲۴۴۵۲
قطبی: امروز حق ما برد بود/ اگر فولاد یکدست شود، می‌تواند در فوتبال ایران بدرخشد
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنانم امروز موقعیت‌های خوبی ساختند و با گرفته شدن پنالتی حقمان خورده شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: احساسات زیادی درونم است و خوشحال شدم دیدم مردم خوزستان ما را تشویق کردند. آن‌ها امروز جوی بین‌المللی ساختند. بازیکنانم امروز موقعیت‌های خوبی ساختند و با گرفته شدن پنالتی حقمان خورده شد. با این حال بازیکنانم در بیست دقیقه پایانی مثل شیر برگشتند. تمام ایران و آسیا دیدند که فولاد زنده است و آینده روشنی دارد.

او همچنین در واکنش به اعتراض یک خبرنگار به تعویض‌هایش بیان کرد: شما وقتی مربی شدید تعویض‌های دلخواهتان را انجام دهید. بعد از این بازی قشنگ، درباره خود بازی صحبت کنیم بهتر است.

سرمربی فولاد همچنین بیان کرد: احترام زیادی برای آقای قلعه‌نویی قائلم. شاید احساساتتان در کنار زمین اجازه ندهد بازی را دقیق ببینید. معتقدم امروز حق فولاد، برد بود.

قطبی افزود: همانطور که گروه‌های مختلفی در خوزستان هشت سال با صدام حسین جنگیدند، اگر فولاد هم بخواهد موفق باشد باید مثل زمان جنگ یکدست شود. خوزستان باید عشقش و مردانی که برای این سرزمین جان دادند را زنده کند. اگر فولاد یکدست شود و همه برای پیشرفت خوزستان تلاش کنند، می‌تواند در فوتبال ایران بدرخشد.

سرمربی فولاد در بخش دیگری از نشست خبری در دفاع از تعویض‌هایش تصریح کرد: در فوتبال اگر تعویضی می‌کنیم و پیروز می‌شویم می‌گویند تعویض طلایی بود. طرح صحبت‌هایی درباره تعویض آسان است اما من فکر می‌کنم تعویض‌هایی که من کردم به موقع بودند.

او همچنین خاطرنشان کرد: گاهی اوقات بازیکنان جایگیری مناسب و بازی‌خوانی خوبی نداشتند. گروهی از بازیکنان عقب و گروهی به جلو می‌رفتند. باید به آن‌ها حق دهیم چون برای اولین‌بار در این ورزشگاه بازی می‌کردند و شوکه شده بودند. البته سپاهانی‌ها باتجربه‌تر بودند چون تیم پرمهره‌ای است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز