میثم منیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دربی نوروز در قهرمانی تعیین کننده خواهد بود/ استقلال باید بیشترین تمرکز خود را برای لیگ بگذارد/ نساجی تیم خوب و جنگنده‌ای است

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۶:۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۲۴۴۵۳
دربی نوروز در قهرمانی تعیین کننده خواهد بود/ استقلال باید بیشترین تمرکز خود را برای لیگ بگذارد/ نساجی تیم خوب و جنگنده‌ای است
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نساجی تیم خوب و جنگنده ای است و شما دیدید مقابل تراکتور و پرسپولیس از آنها امتیاز گرفت و امروز استقلال هم بازی ساده‌ای نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میثم منیعی، هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی امروز این تیم مقابل نساجی مازندران به خبرنگار برنا گفت: من فکر می‌کنم استقلال باید بیشترین تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ بگذارد. باید قبول کنیم در آسیا موقعیت چندانی برای صعود از این گروه نداریم، البته تیم‌های سوم هر گروه راهی اف سی کاپ می‌شوند که سوم شدن در این گروه نیز به راحتی نیست و معتقدم استقلال و العین برای این مهم مصاف خواهند کرد.

وی افزود: استقلال می‌تواند در لیگ قهرمان شود و شرط قهرمانی این است که امتیازی از دست ندهد، البته تیم‌های دیگری نیز مدعی قهرمانی هستند اما پرسپولیس که دو دوره گذشته قهرمان شده به گونه‌ای دچار فرسایش شده و استقلال امروز بازی ساده‌ای مقابل نساجی نخواهد داشت.

هافبک اسبق استقلال در ادامه عنوان کرد: در نیم فصل دوم به ویژه در 10 هفته پایانی دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند و موقعیت گل کمتر پیش می‌آید و استقلال باید از این موقعیت‌ها کمال استفاده را کند. نساجی تیم خوب و جنگنده‌ای است و شما دیدید مقابل تراکتور و پرسپولیس از آنها امتیاز گرفت و امروز استقلال هم بازی ساده‌ای نخواهد داشت.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره اینکه آبی‌پوشان 2 دیدار پشت سرهم با الهلال عربستان دارند و آیا به نظرش این تیم می‌تواند از آبروی فوتبال ایران به خوبی دفاع کند، گفت: باید ببینیم استقلال در بازی‌های آینده به ویژه بازی مقابل پرسپولیس که به نظرم این دربی نوروزی در قهرمانی تعیین کننده خواهد بود، چه نتیجه‌ای خواهد گرفت. بی‌تردید با برد مقابل پرسپولیس می‌تواند با روحیه بسیار خوبی برابر تیم الهلال به میدان برود و از آبروی فوتبال ایران هم به خوبی دفاع کند. البته همه آنها مربوط به آینده است و باید استقلال تمام تمرکزش را روی بازی امروز بگذارد تا بتواند 3 امتیاز حساس را کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز