در مصاحبه‌ای رادیویی عنوان شد؛

غفوری: جزو مدعیان قهرمانی هستیم/ تمام تلاشم را برای دربی خواهم کرد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۹:۲۳
کد خبر: ۸۲۴۶۶۷
غفوری: جزو مدعیان قهرمانی هستیم/ تمام تلاشم را برای دربی خواهم کرد
مدافع هافبک استقلال می گوید تا دو سه روز آینده به تمرینات آبی ها بر می گردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وریا غفوری در اظهاراتی که با رادیو داشت، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. گزیده صحبت های او به شرح زیر است:

غفوری گفت: متأسفانه در دو سه هفته اخیر مشکلاتی داشتم و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم و همین باعث شد که در بازی آخر به خاطر شرکت نکردن در تمرینات مصدومیت جزئی پیدا کنم و عضله‌ام دچار کشیدگی مختصری شد. در دو سه روز آینده می‌توانم به تمرینات برگردم.خوشبختانه امسال فاصله‌ تیم‌ها در صدر جدول نزدیک است و ما هم جزو مدعیان هستیم. امیدوارم بازی امروز را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم در آخر سال دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: بدترین خاطره ورزشی‌‌ام نرفتن به جام جهانی بود. خیلی تلاش کرده و زحمت زیادی کشیده بودم که به جام جهانی بروم. نمی‌توانم دلیلش را بگویم. نمی‌دانم چه چیزی بود که بازیکنی با آن شرایط نتوانست در لیست تیم ملی باشد. به نظر من سلیقه آقای کی‌روش بود و حرف خاصی نمی‌توانم بزنم، ولی چیزی که می‌توانم بگویم این است که ایشان قطعاً اشتباه کرد.

غفوری پیرامون دربی اظهار داشت: تمام توانم‌ را برای دربی می‌گذارم. از دو سه روز دیگر مصدومیتم به طور کامل رفع می‌شود و ان‌شاءالله بتوانم برای دربی خودم را به آمادگی صددرصد برسانم. امسال هیجان دربی یک مقدار بیشتر است و برای ما خیلی مهم است، چون فاصله‌ تیم‌ها نزدیک است و یک تیم با بردن دربی می‌تواند صدرنشین شود.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش خاطرنشان کرد: باید بگویم که همه افتخار می‌کنیم که ایرانی هستیم. متأسفانه آن مسئول یک عذرخواهی ساده هم نکرد و فقط موضوع توجیه شد. به نظر من بهتر بود که با یک عذرخواهی این صحبت‌ها تمام می‌شد.

غفوری عنوان کرد: واقعیت این است که هواداران روح تیم‌ و باشگاه‌ها هستند و اگر نباشند هیچ لذتی برای بازیکنان و تیم‌ها باقی نمی‌ماند و هواداران هویت باشگاه‌ها هستند. از هواداران استقلال ممنونم. یک روز‌هایی پیش می‌آید که بازیکن انرژی لازم را ندارد، ولی به محضی که شور هواداران را می‌بیند انگیزه لازم را می‌گیرد تا برای تیمش بجنگد.

وی همچنین گفت: سرمربی آینده تیم ملی هم باید در سطح کی‌روش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز