باید در کنار یکدیگر باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم؛

میراسماعیلی: خوشحالم مورد اعتماد خانواده جودو قرار گرفتم

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۱:۰۳
کد خبر: ۸۲۴۶۷۶
میراسماعیلی: خوشحالم مورد اعتماد خانواده جودو قرار گرفتم
رئیس جدید فدراسیون جودو درخصوص استعفای سرمربی تیم ملی جودو گفت: محمد منصوری باید به کارش ادامه دهد زیرا انتخابات به پایان رسیده و همه باید به فکر پیشرفت این رشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرش میراسماعیلی امروز شنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو با کسب 32 رای به ریاست این فدراسیون منصوب شد. پس از اعلام نتیجه انتخابات، منصوری از سرمربیگری تیم ملی کناره گیری کرد.

میراسماعلی در جمع خبرنگاران افزود: منصوری کتبا استعفا نداده و صحبتی نیز دراین خصوص با یکدیگر نداشتیم. البته هر فردی در انتخابات از گزینه مورد نظرش حمایت می کند اما همه چیز تمام شده است. از حالا باید به فکر مسابقات قهرمانی آسیا باشیم که اواخر فروردین 98 برگزار می شود. منصوری نیز باید به کارش ادامه داد.

وی درباره انتخابات گفت: روز بزرگی برای جودو ایران بود و خوشحالم که بازهم مورد اعتماد خانواده این رشته قرار گرفتم. این اعتماد مسئولیتم را چند برابر کرد.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه امروز حس و حال دوران قهرمانی را داشتم، ادامه داد: موفقیت در انتخابات قابل پیشبینی بود زیرا روسای هیات های استانی پیش از این مرا مورد لطف قرار داده بودند.

میراسماعیلی با تشکر از وزارت ورزش و جوانان که دموکراسی را در این مجمع حکم فرما کرده بود، افزود: رقابت سالمی را شاهد بودیم. شاید برنامه هایم کمی بهتر از رقبا مورد قبول اعضای مجمع قرار گرفت. اما انتخابات تمام شد و از حالا باید در کنار یکدیگر باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: هیچ فردی در مدیریت کامل نیست. چند سال قبل که از فضای قهرمانی خداحافظی کردم و به مدیریت این رشته آمدم، اشتباهاتی داشتم که قطعا تکرار نخواهد شد.

آرش میراسماعیلی با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز قهرمان جهان پرافتخارترین ورزشکار در جودو است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز