علی آرزومندی در گفتگو با خبرنگار برنا:

بسکتبالیست‌های ایران در جام جهانی شانس صعود دارند/ امیدوارم مشکل حامد حدادی حل شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۶:۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۲۴۸۲۴
بسکتبالیست‌های ایران در جام جهانی شانس صعود دارند/ امیدوارم مشکل حامد حدادی حل شود
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان گفت: تیم ملی ایران نیز شانس صعود دارد ولی این موضوع بستگی دارد که ما چگونه در این رقابت حاضر شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مراسم قرعه کشی مسابقات بسکتبال جام جهانی 2019 چین روز گذشته برگزار شد و براین اساس تیم ملی کشورمان در گروه C با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه شد.

علی آرزومندی، سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظر من همه تیم‌ها شانس صعود دارند. تیم‌هایی دراین دوره به جام جهانی صعود کردند که خیلی‌ها شانسی برای آن‌ها قائل نبودند. هیچ کس فکر نمی‌کرد که به تیم‌ها اجازه داده شود تا به این شکل بازیکن خارجی بیاید و مثل بازیکن ملی در برابر آنها بازی کند. برای مثال تیم اردن قطعا به کمک بازیکنانی خارجی که پاسپورت اردنی به آن‌ها داده شد موفق به صعود شدند.

وی ادامه داد: به نظرمن تیم ملی ایران نیز شانس صعود دارد ولی این موضوع بستگی دارد که ما چگونه در این رقابت حاضر شویم. آیا از تمام توان و پتانسیل‌ها قرار است استفاده کنیم یا خیر؟

آرزومندی افزود: این موضوع مربوط به فدراسیون و کارد فنی می‌شود که در جام جهانی دنبال چه چیزی هستند. باید دید با چه هدفی می‌خواهیم وارد مسابقه شویم و اگر بخواهیم درست نگاه کنیم و واقع بین باشیم شانس صعود داریم.

وی درپایان درمورد حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی گفت: همان که گفتم به نظر من تمام این‌ها برمی‌گردد به این که ببینیم ما دنبال چه چیزی هستیم. صمد نیکخواه می‌تواند از تابستان بیاید و دو ماه دیگر وقتی که اردوهای تیم ملی در اردیبهشت و خرداد شروع می‌شود به تیم ملحق شود. ولی در خصوص حامد حدادی، باید دید سیاست سرمربی تیم ملی درباره حدادی چیست؟ انشاالله که مشکل آقای حدادی هم حل شود و به تیم ملی ما کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز