فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌های مدعی راه سختی برای قهرمانی دارند/ قلعه‌نویی تحت‌فشار است/ باید شرایط داوران بهتر شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۲۴۸۸۵
تیم‌های مدعی راه سختی برای قهرمانی دارند/ قلعه‌نویی تحت‌فشار است/ باید شرایط داوران بهتر شود
بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امتیازات نزدیک تیم‌های مدعی باعث شد تا جذابیت‌های لیگ هجدهم بیشتر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشید طالبی، بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره تساوی این تیم مقابل فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: سپاهان برای باید قهرمانی همچنان امیدوار باشد. فاصله امتیازات تیم ها در صدر زیاد نیست و تیم‌های مدعی راه سختی برای قهرمانی دارند. امتیازات نزدیک تیم‌های مدعی باعث شد تا جذابیت‌های لیگ هجدهم بیشتر شود.

وی ادامه داد: سپاهان در لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و برای قهرمانی نیاز به هوشیاری دارد. فولاد با توجه به تحولاتی که در کادر فنی خود ایجاد کرده توانسته به امتیازات خوبی برسد. سپاهان تا به اینجای رقابت‌های لیگ نتایج بدی نگرفته و برای قهرمانی باید بیشتر از قبل تلاش کند.

طالبی با اشاره به اینکه سپاهان و پرسپولیس خارج از خانه بازی داشتند، بیان کرد: در هفته های پایانی همه تیم‌ها به دنبال 3 امتیاز هستند. تیم‌های مدعی برای رسیدن به نتایج مورد نظر راه سختی را در پیش دارند. در این هفته‌ها نباید تیمی اشتباه کند. امتیازات به حدی نزدیک است که هر تیمی غفلت کند دستانش از جام قهرمانی دورتر می‌شود.

وی درباره صحبت‌های جنجالی قلعه نویی بعد از دیدار با فولاد خوزستان، بیان کرد: قلعه نویی تحت فشار است که در این زمان حساس درباره داوری اینگونه حرف زده است. این مربی آنقدر با تجربه است که کاری نکند که تیم به حاشیه برود اما وقتی فردی اینقدر برای قهرمانی تحت فشار قرار می‌گیرد درباره داوری به این گونه صحبت می‌کند.

طالبی یادآور شد: معتقدم کمیته داوران کنترل خود را از دست داده که به این گونه به قضاوت داوران از سوی تیم ها اعتراض می‌شود. هر تیمی کهه بازنده میدان باشد به داوران اعتراض می کند. اکنون در هفته هایی نیستیم که داوران و بازیکنان بخواهند اشتباهی انجام دهند اما امکانات و دستمزدهای داوران بسیار کم است.

وی در پایان گفت: کمیته داوران چون به داوران امکانات خوبی ارائه نمی‌دهد نمی‌تواند در مقابل این همه اعتراضات واکنشی نشان بدهد. داوران لیگ برتر با کمترین دستمزدها و امکانات به میدان می‌آیند و قضاوت می کنند. در هفته هایی که تیم‌ها به دنبال نتیجه هستند حساسیت ها هم افزایش پیدا می کند و تیم‌ها به قضاوت داوران اعتراض می کنند که این امری عادی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز