محمدرضا داورزنی:

کار کردن برای ناشنوایان لذتی دوچندان دارد/ جامعه ورزش در سال ۹۸ سال درخشانی خواهد داشت

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۱:۳۹
کد خبر: ۸۲۵۰۷۷
کار کردن برای ناشنوایان لذتی دوچندان دارد/ جامعه ورزش در سال ۹۸ سال درخشانی خواهد داشت
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: رییس جدید فدراسیون اگر فقط دنبال منابع دولتی باشد قطعا به تمام اهداف خود نخواهد رسید و باید از کل ظرفیت جامعه استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان امروز یکشنبه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وی در حاشیه این مراسم گفت: کار کردن برای ناشنوایان لذتی دوچندان دارد و به آقای تیشه گران برای کسب این توفیق تبریک می گویم. رییس جدید فدراسیون اگر فقط دنبال منابع دولتی باشد قطعا به تمام اهداف خود نخواهد رسید و باید از کل ظرفیت جامعه استفاده کند.

داورزنی افزود: ورزشکاران ناشنوا نیاز به ترحم کسی ندارند و باید کرامتشان حفظ و به اموراتشان رسیدگی شود. نیاز هست همه ما باید به این مورد توجه جدی کنیم و همه تلاشمان را کنیم تا تمام رشته های زیرمجموعه این فدراسیون نیازهای  ورزشی و اردویی خود را تامین کنند. از رییس جدید انتظار دارم با انتخاب ترکیب موثر برای هیات رییسه و استفاده از تمام ظرفیت های موجود و حتی رقیبان کار  فدراسیون را پیش ببرد.

وی ادامه داد: ما بارها در مورد سال سختی که به لحاظ مالی پیش روی ورزش هست تذکر دادیم اما این به معنای یاس و ناامیدی در جامعه نیست بلکه باید بر منابع موجود را مدیریت بهتری اعمال کنیم. ملت پا بارها نشان دادند که توطئه های دشمن را خنثی کرده اند و این بار هم این اتفاق خواهد افتاد. در اعزام ها و اردوهای خارجی نیاز به مدیریت بهتری داریم. وقتی شرایط به گونه ای است که شاید درآمدهای کشور کمی کمتر شده است باید بدون لطمه خوردن به اصل برنامه های فدراسیون، با حذف هزینه های اضافی، مدیریت بهتری در اصل ماموریت فدراسیون ها و سایر موارد داشته باشیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: قطعا جامعه ورزش در سال ۹۸ سال درخشانی خواهد داشت و بسیاری از تیم های ما برای المپیک ۲۰۲۰ آماده می شوند. فدراسیون ورزش ناشنوایان هم با استفاده از تمام ظرفیت ها قطعا ۴ سال دیگر رشد صعودی بسیار خوبی خواهد داشت. کلیه فدراسیون ها باید از تمرکز برنامه ها در تهران خودداری کنند و از ظرفیت تمام ۳۱ استان استفاده کنند. باید دست تمام هیات های استانی را بفشاریم که بدون هیچگونه چشم داشتی ورزش استان ها را با مدیریت و تلاش خود زنده نگه داشته اند.

نظر شما