حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس کارهای بزرگی انجام بدهند/ روند صعودی سرخپوشان می‌تواند تداوم پیدا کند

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۲:۲۳
کد خبر: ۸۲۵۴۶۵
امیدوارم اعضای هیات مدیره جدید پرسپولیس کارهای بزرگی انجام بدهند/ روند صعودی سرخپوشان می‌تواند تداوم پیدا کند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم باشگاه پرسپولیس تهران با تفکرات و برنامه های هیات مدیره جدید بتواند به شرایط خیلی بهتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بر اساس تصمیم مجمع عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس؛ ایرج عرب، جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به عنوان اعضای هیات مدیره این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس درباره انتخاب این هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه به این انتخاب تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند با حضور چنین هیات مدیره‌ای به نتایج خوبی برسد، افزود: امیدوارم باشگاه پرسپولیس تهران با تفکرات و برنامه های هیات مدیره جدید بتواند به شرایط خیلی بهتری برسد و روند صعودی سرخپوشان تداوم پیدا کند تا روزهای شگفت انگیزی برای اعضای تیم و هواداران رقم بخورد.

درخشان با اشاره به اینکه اعضای هیات مدیره پرسپولیس باید تلاش کنند تا این تیم پرطرفدار با مشکلات مالی دست و پنجه نرم نکند و شرایط خوبی را در پیش بگیرد، اضافه کرد: آقای عرب هم در این مدت زحمت کشیدند اما فعلا زود است که درباره عملکرد این فرد اظهار و نظر کرد. با این حال آرزو می کنم اعضای جدید هیات مدیره کارهای بزرگی انجام بدهند و پیشاپیش هم سال نو را به آنها تبریک عرض می‌کنم.

نظر شما