حسین کلانی:

انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس را مثبت ارزیابی می‌کنم/ وزارت ورزش‌وجوانان قدم‌های مثبتی برای دوباشگاه پرطرفدار برداشت

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۷:۱۱
کد خبر: ۸۲۵۴۸۰
انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس را مثبت ارزیابی می‌کنم/ وزارت ورزش‌وجوانان قدم‌های مثبتی برای دوباشگاه پرطرفدار برداشت
حسین کلانی معتقد است انتخاب های خوبی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است. او گفت: بسیاری از اعضای هیات مدیره از تجارب خوبی برخوردارند و این تجربه آمیخته با علاقمندی به پرسپولیس است و می توانند برای این باشگاه مثمرثمر باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوش دهه پنجاه فوتبال ایران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اهمیت فعالیت جدی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: آنچه در وهله اول از انتخاب اعضای هیات مدیره می توان برداشت کرد، انتخاب های خوبی است که صورت گرفته از جمله آقایان کاشانی و نبی که با شناختم از آنها می توانم به تاثیرگذاری در سرنوشت باشگاه امیدوارم باشم.

حسین کلانی ادامه داد: آقای کاشانی خود از کسانی هستند که پرسپولیس را بوجود آوردند و عشق به پرسپولیس در او همیشه وجود داشته و آقای نبی هم تجریه خوبی در فوتبال ایران داشته و از علاقمندان پرسپولیس هم هست که این مهم به تاثیرگذاری آنها کمک می کند.

مهاجم نامدار تاریخ فوتبال ایران گفت: بقیه اعضا هم در عرصه ورزش حضور موفقی داشتند و به نظر می رسد، وزارت ورزش و جوانان توانسته منشأ اثر مثبت در فعالیت های این باشگاه باشد و با انتخاب هیات مدیره خوب زمینه موفقیت را فراهم کرده است چراکه هیات مدیره نقش ارزنده ای در فعالیت های اجرایی دارد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به مجامع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هم اشاره کرد و توضیح داد: وزیر ورزش و جوانان با تشکیل مجامع دو باشگاه آن هم بصورت قانونی، گام بزرگی را در ساختار تشکیلات این دو باشگاه برداشت.

کلانی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال با محوریت وزارت ورزش و جوانان را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: عزم خوبی برای خصوصی سازی وجود دارد که امیدوارم محقق شود اما باید توجه داشت بخش خصوصی که ورود می کند در پی آن است که بتواند با بهره گیری از قوانینی چون کپی رایت و حق پخش تلویزیونی زمینه درآمدی را فراهم آورد به همین دلیل امیدوارم خصوصی سازی با اصلاح یا تصویب برخی قوانین حمایتی برای باشگاه ها هم همراه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز