مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورامینی‌ها شایستگی قهرمانی را داشتند/ لیگ امسال خالی از ستاره بود/ بازیکنان جوان باید برای آینده تربیت شوند

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۶:۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۲۵۹۰۴
ورامینی‌ها شایستگی قهرمانی را داشتند/ لیگ امسال خالی از ستاره بود/ بازیکنان جوان باید برای آینده تربیت شوند
کارشناس والیبال گفت: امسال لیگ خوبی داشتیم، هرچند که کاملا خالی از ستاره بود ولی بازی‌های منظم و خوبی را شاهد بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم شهرداری ورامین روز گذشته با کسب دومین پیروزی مقابل سایپا در بازی‌های فینال لیگ‌برتر والیبال، قهرمان این فصل از رقابت‌ها شد.

مصطفی کارخانه، کارشناس والیبال، درباره قهرمانی تیم شهرداری ورامین، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ورامینی‌ها شایستگی قهرمانی را داشتند. در دو بازی اخیر فینال فوق‌العاده ظاهر شدند. در طول فصل نیز در تمام بازی‌های رفت و برگشت نمایش خوبی داشتند و به عنوان صدرنشین نیز راهی پلی‌آف شدند.

وی اضافه کرد: تیم سایپا نیز در طول فصل با فراز و نشیب زیادی همراه بود. در نیم فصل اول بازی خوبی انجام نداند. ولی رفته رفته و با اضافه شدن امیرحسینی در نیم فصل دوم بهتر ظاهر شدند و توانستند جزو هشت تیم صعود کننده به پلی‌آف باشند و در نهایت نیز موفق شدند تا فینال بالا بیایند. در بازی اول فینا هم واقعا قدرتمند ظاهر شدند. ولی دو بازی آخر کنترل بازی‌ها کاملا دست ورامینی‌ها بود که موفق شدند مقام قهرمانی را کسب کنند.

کارخانه درمورد ارزیابی خود از لیگ امسال نیز گفت: امسال لیگ خوبی داشتیم، هرچند که کاملا خالی از ستاره بود ولی بازی‌های منظم و خوبی را شاهد بودیم. با این که بازیکن‌های طراز اول والیبال ایران نبودند ولی رقابت‌ها آنقدر نزدیک به هم بود که جذابیت بازی حفظ شده بود. به نظرم امسال فقط تعداد تماشاگران کم‌تر شده بود که کاملا هم طبیعی بود.

وی گفت: امسال در نبود ستاره‌ها بازیکن‌هایی مانند محمد محمدکاظم، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، پوریا فیاضی، سعید مصطفی‌وند، محمد موسوی و بازیکن‌های جوان کاله همگی خوب بودند. اما به نظرم در این فصل ما شاهد بازی خوب پاسورهای تیم بودیم. امیر حسینی، مهدی مهدوی و پرویز پزشکی همگی خوب ظاهر شدند. اما باید در این زمینه سازندگی کنیم و در این پست نیز بازیکن‌های جوان را تربیت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز