بهتاش فریبا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آبی‌پوشان برای رسیدن به قهرمانی کار سختی در پیش دارند/ دربی همیشه حساسیت‌های خود را دارد/ جوانان استقلال خوب کار کردند

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۵:۱۹:۳۸
کد خبر: ۸۲۵۹۱۶
آبی‌پوشان برای رسیدن به قهرمانی کار سختی در پیش دارند/ دربی همیشه حساسیت‌های خود را دارد/ جوانان استقلال خوب کار کردند
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خود را دارد. دیدار استقلال و پرسپولیس به امتیازات جدول کاری ندارد و امیدواریم بازی جذابی از هر دو تیم شاهد باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: استقلال در نیم فصل نخست عملکرد خوبی نداشت اما در نقل و انتقالاتی با خرید بازیکنان جرید توانست به روزهای اوج خود بازگردد و اکنون آبی‌ها از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند. عملکرد بسیار خوبی شاگردان شفر در سال 97 به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: استقلال در چهار بازی آینده خود بر روی کاغذ بازی آسانی دارد اما به دلیل همزمانی بازی‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس، استقلال هم شرایط سختی دارد. برای رسیدن به عنوان قهرمانی آبی‌پوشان باید بازی های آخر خود برنده دیدار شوند. 

فریبا با اشاره به اینکه دیدار با پرسپولیس برای استقلال 6 امتیازی است، بیان کرد: استقلال با برد مقابل سرخ‌پوشان هم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شود و هم به جام قهرمانی نزدیک‌تر خواهد شد. دربی همیشه حساسیت‌های خود را دارد. دیدار استقلال و پرسپولیس به امتیازات جدول کاری ندارد و امیدواریم بازی جذابی از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه خریدهای استقلال تا به امروز خوب کار کردند و منشا و پاتوسی به تیم کمک می‌کنند، گفت: سیستم استقلال خیلی خوب است و با توجه به داشته‌های استقلال این سیستم منطقی است. همچنین جوان‌های استقلال مانند صیادمنش بسیار خوب بودند و از مصدومیت او بسیار متاسف هستم ولی مطمئنم جای نگرانی نیست زیرا استقلال جانشین‌های خوبی برای این بازیکن دارد.

نظر شما