#نوروز۹۸/ علی جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند/ استقلال شرایط بهتری از پرسپولیس دارد و می‌تواند در دربی نتیجه بگیرد/ وقتی به ژاندارمری رفتم، افسران تازه من را شناختند

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۵:۴۷:۳۳
کد خبر: ۸۲۶۶۳۰
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال در نیم فصل نخست نواقص و مشکلاتی داشت که با رسیدن نفرات مصدوم و بازیکنان جدید استقلال همان تیمی شد که هواداران می‌خواهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین فوتبالیستی که به دلیل گل‌های زیاد زده لقب سلطان را در فوتبال ایران به خود اختصاص داده، علی جباری، پیشکسوت فوتبال ایران، است و جزو معدود استقلالی‌هایی است که سابقه تشویق از سوی هواداران تیم حریف را نیز دارد.

وی درباره سال 97 و شیرین‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق فوتبال ایران از نظر او به خبرنگار برنا گفت: اتفاق تلخ برای من به شخصه یکی نبود. در خصوص تیم ملی باید بگویم نباید در جام ملت‌ها آن‌گونه حذف می‌شدیم. ما بازیکنان بسیار خوبی داشتیم و حق‌مان حداقل حضور در فینال بود و به شکل تلخی از این رقابت‌ها حذف می‌شدیم. نیم فصل اول استقلال و امتیازاتی که به دلیل مصدومیت بازیکنان از دست دادیم برای من تلخ و سخت بود.

وی افزود: اما خبر خوشحال کننده این بود استقلال در نیم فصل دوم روند خوبی به خود گرفت و حالا یکی از مدعیان قهرمانی است، برای شخص من چیزی قشنگ‌تر از شادی هواداران استقلال نیست.

ستاره پیشین تیم ملی درباره دربی نوروزی و اینکه فکر می‌کند برنده این بازی کدام تیم است، اظهار داشت: روندی که استقلال داشته در اصل برگشت روبه جلو بوده است. استقلال در نیم فصل نخست نواقص و مشکلاتی داشت که با رسیدن نفرات مصدوم و بازیکنان جدید استقلال همان تیمی شد که هواداران می‌خواهند. البته پرسپولیس هم تیم خوبی است که خوب بازی می‌کند و خوب هم نتیجه می‌گیرد، اما معتقدم استقلال اگر مصدوم جدیدی نداشته باشد در دربی از پرسپولیس سرتر است و می‌تواند برنده دربی باشد. ضمن اینکه قطعا شفر هم برنامه خاصی برای این دربی خواهد داشت و من معتقدم با توجه با جایگاه دو تیم شاهد بازی جذابی خواهیم بود که استقلال با برد آن می‌تواند هواداران خود را به قهرمانی امیدوارتر کند.

از جباری خواستیم اگر خاطره فوتبالی خاصی از عید نوروز دارد، بیان کند که مهاجم پرآوازه اسبق استقلالی‌ها در این رابطه گفت: بنده به خاطر دارم در یکی از سال‌ها بود که ما در نوروز دربی داشتیم و تیم با گل من در آن بازی برنده شد، چند روز بعد از بازی من در جاده اصفهان بودم و سرعت ماشینم نیز زیاد بود که پلیس راه به ماشین من ایست داد. بنده با تاخیر ایستادم و به همین دلیل بنده را به داخل اداره پلیس راهنمایی کردند، آنها ابتدا اینگونه تلقی کردند من را نمی‌شناسند، اما از شانس من وقتی وارد اتاق ژاندارمری شدم چندین افسر در حال تماشای بازی بودند که از تلویزیون در حال بازپخش بود. درست همان لحظه‌ای که گل زدم با اینکه بازی زنده نبود دیدم چقدر افسران حاضر از گل خوشحال شدند و آنجا یکی از آنها گفت علی جباری اینجاست. فراموش نمی‌کنم چقدر مورد لطف این عزیزان قرار گرفتم. البته بابت سرعت زیاد به من تذکری هم دادند.

سلطان استقلالی‌ها در پایان عنوان کرد: سال جدید را به همه مردم ایران به ویژه هواداران فوتبال تبریک می‌گویم، آرزوی ما توفیق روزافزون برای این ملت است. ملتی که لایق بهترین‌هاست و امیدوارم امسال به مراتب سال بهتری به‌ویژه به لحاظ اقتصادی برای مردم ایران باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز