در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل صورت گرفت؛

سالن‌های ورزشی کرمان در حالت آماده باش

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۲:۵۳
کد خبر: ۸۲۷۲۹۰
سالن‌های ورزشی کرمان در حالت آماده باش
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از آماده باش سالن های ورزشی در سراسر این استان برای اسکان مسافران نوروزی در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان،  محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، با اشاره به بارش باران و احتمال جاری شدن سیل در برخی شهرستان های کرمان گفت: سالن های ورزشی سراسر استان کرمان اعم از روستاها، بخش ها، شهرها و شهرستان های این استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: در صورت بروز سیل در هر شهرستانی، سالن های ورزشی این مناطق  برای اسکان در اختیار مردم و مسافران نوروزی قرار می گیرند.

امیری خراسانی تصریح کرد: در کرمان نیز سالن های رشیدفرخی، نصراللهی (بسکتبال) و فجر (در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامی) برای این امر در نظر گرفته شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان یادآور شد: به رؤسای ادارات ورزش و‌ جوانان شهرستان‌های جنوبی استان و همچنین رؤسای هیئت‌های ورزشی آنها که بنا به اعلام هواشناسی بیشتر در معرض خطر سیل قرار دارند، اعلام شده است، در صورت بروز هرگونه مشکل، در وحله ی اول سالن‌ها را در اختیار افراد قرار دهند، و در مرحله ی دوم با هماهنگی ستاد بحران، شروع به کمک کنند.

امیری‌خراسانی در بخش دیگری از سخنانش به جمع آوری کمک‌هایی از سوی سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان برای مردم سیل زده شمال کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون این کمک ها در حال جمع آوری است که به زودی به سمت شمال کشور ارسال خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مردم کرمان همراه و همیار آسیب دیدگان سیل شمال کشور هستند، افزود: در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد بحران کشور، مردم این استان حاضرند تا برای کمک به آن دیار به سمت شمال کشور حرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز