#نوروز۹۸/ حمیده عباسعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سال ۹۸ اهمیت زیادی برای ورزشکاران دارد/ المپیکی شدن کاراته انگیزه‌مان را بیشتر کرده است/ برای خداحافظی تصمیم نگرفته‌ام

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۷:۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۲۷۸۰۳
سال ۹۸ اهمیت زیادی برای ورزشکاران دارد/ المپیکی شدن کاراته انگیزه‌مان را بیشتر کرده است/ برای خداحافظی تصمیم نگرفته‌ام
بانوی کاراته‌کا کشورمان گفت: فعلا تمرکزم حضور در المپیک است و پس از آن تصمیم می‌گیرم که از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم یا خیر.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیده عباسعلی، بانوی کاراته‌کا ایران که به تازگی مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا را دشت کرده، این بار تصمیم دارد درخشش چشمگیری در اولین حضورش در المپیک 2020 داشته باشد تا پس از آن تصمیم بگیرد که از ورزش قهرمانی خداحافظی خواهد کرد یا خیر.

در آستانه سال جدید با پر افتخارترین بانوی کاراته ایران هم صحبت شدیم که در ادامه می‌خوانید:

98، سال مهمی برای ورزشکاران است

کاراته بانوان مسابقات زیادی را پشت سر گذاشت و در سال جدید نیز قطعا تعداد این مسابقات بیشتر هم می‌شود. 98، سال مهمی برای جامعه ورزش محسوب می‌شود. در این سال همه باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم. کاراته ایران آن هم در بخش بانوان در سالی که گذشت به اعتقاد من عملکرد قابل قبولی داشت. هر چهار نماینده ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق شدند با دست پر از مسابقات برگردند. هرچند که مدال طلایی درسبد مدال‌هایمان نبود ولی تلاش کردیم دست خالی برنگردیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

مسابقات پیش رو تاثیر زیادی در کسب سهمیه دارد

پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا مدام در اردو و مسابقات هستیم. مسابقاتی که قطعا تاثیر زیادی در کسب سهمیه المپیک دارد. در این مدت شرایط اردوها خوب بوده، اردوی مشترکی هم با کشورهای خارجی برگزار کردیم که به نظرم برای کسب آمادگی و شناخت بیشتر رقبا خوب بود.

با المپیکی شدن کاراته انگیزه مان دو چندان شده است

هر ورزشکاری در هر مسابقه‌ای که حاضر شود دوست دارد مدال بگیرد. این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند. همیشه تلاش کردم در میدان رقابت بهترین عملکرد را داشته باشم و خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنم. اما نباید فراموش کنیم، در حال حاضر چیزی که اهمیت دارد کسب امتیاز لازم برای حضور در المپیک است. این مسابقات فشردهای هم که این روزها مدام درگیر آن هستیم صرفا برای کسب امتیاز است. با المپیکی شدن کاراته انگیزه بچه‌ها دوچندان شده است. بنابراین می‌جنگیم تا حضور در المپیک را آن هم برای اولین بار تجربه کنیم.

پس از المپیک تصمیم می‌گیرم از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کنم یا خیر

آروزهایم سقفی ندارد. هیچ وقت نگفتم پس از کسب مدال المپیک از دنیا ورزش خداحافظی خواهم کرد. فعلا تمرکزم حضور در المپیک است و پس از آن تصمیم میگیرم که از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کنم یا خیر.در سال جدید برای مردم عزیزم کشورمان سلامتی و دل خوش را آرزومندم. امیدوارم سال جدید چه برای ورزشکاران و چه  برای مردم عزیزمان سالی پر از اتفاقات خوب باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز