حضور کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در تورنمنت بزرگ ژاپن؛

الهامی: امیدوارم در کشور چشم بادامی‌ها افتخارآفرینی کنم/ می‌خواهم پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز دربیاورم

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۲۸۰۵۱
کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران که این روزها در رشته MMA به صورت جدی فعالیت می‌کند، راهی تایلند شد تا در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO به رقابت‌ بپردازد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار الهامی، کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان که این روزها در رشته MMA به صورت جدی فعالیت می‌کند، شب گذشته راهی تایلند شد تا در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO  به رقابت‌ بپردازد.

این تورنمنت ژاپنی از 10 فروردین ماه در کشور تایلند آغاز خواهد شد و الهامی در این رقابت‌ها قرار است به مصاف "اولیور" کانادایی برود. الهامی در این رقابت‌ها باید در سه مسابقه حضور پیدا کند. این تورنمنت هشت نفره در حالی به پایان خواهد رسید که برترین نفرات به لیگ اصلی ژاپن راه خواهند یافت. کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 90- کیلوگرم در این رویداد وارد رینگ خواهد شد.
 
مازیار الهامی در صحبت‌های خود، اظهار داشت: پیش از این در چارچوب سازمان FFC به مصاف  نماینده ترکمنستان رفتم و این فایتر را در کمتر از یک دقیقه شکست دادم، امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها نیز سربلند از این سازمان بیرون بیاییم، چون من در این رقابت‌ها به اهداف بزرگتری فکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برای حضور در این رقابت‌ها باید با هزینه های شخصی سفر کنم و هزینه حضور در این تورنمنت ها بسیار سنگین است. خوشبختانه برای شرکت در این مسابقات با حمایت ‌های مالی دکتر جوادفرد موفق به حضور در این رقابت‌ها شدم. از مجموع تجهیزات پزشکی دکتر پن که در این مدت حامی بنده بوده تشکر می‌کنم.

الهامی تصریح کرد: ورزش ما در شرایط سختی از لحاظ اقتصادی قرار دارد و این گونه حمایت‌های مالی از سوی اسپانسرها باعث می‌شود برای ادامه مسیر انگیزه پیدا کنیم. امیدوارم بتوانم با شکست حریفانم در این رقابت‌ها پرچم کشورمان را در میادین بین المللی به اهتزاز دربیاورم.

لازم به ذکر است، قرعه کشی مسابقات فردا انجام می شود و روز شنبه هم مبارزه نماینده ایران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز