سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با این سیستم تا فردا هم نمی‌توانست به پرسپولیس گل بزند/ پاتوسی باید به جای اسماعیلی پشت ضربه پنالتی قرار می‌گرفت

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۰:۳۷
کد خبر: ۸۲۸۶۲۶
استقلال با این سیستم تا فردا هم نمی‌توانست به پرسپولیس گل بزند/ پاتوسی باید به جای اسماعیلی پشت ضربه پنالتی قرار می‌گرفت
بازیکن اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: تا دو روز دیگر هم استقلال با این سیستم حمله می کرد نمی توانست به پرسپولیس گل بزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درباره دربی 89 در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: باتوجه به شرایط بازی دو تیم برای سه امتیاز بازی می‌جنگیدند و برنده بازی در هفته های پایان لیگ شانس قهرمانی دارد، از هر دو تیم بازی هجومی را شاهد بودیم اما پرسپولیس با برنامه تر بازی کرد و توانست به گل برسد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی از شرایط روحی مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: استقلال بازی را بسیار خوب آغاز کرد اما بعد از دریافت گل و پنالتی که از دست دادند، نتوانستند به شرایط روحی مناسبی برسند و در نتیجه با حملات پراکنده بازی را به تیم حریف واگذار کردند. استقلال موقعیت آنچنانی بر روی دروازه پرسپولیس خلق نکرد و نتوانست دروازه حریف را باز کند. معتقدم برنده اصلی این دیدار داوران بودند که توانستند بازی خوبی را قضاوت کنند. نمی‌دانم بازیکنان دو تیم به چی اعتراض می‌کنند؟ بازیکنی که خطای پنالتی انجام داد کارت نگرفت اما سه تا از بازیکنان به دلیل اعتراض به قضاوت داور در آن صحنه کارت دریافت می‌کنند که نیاز مبرمی به فرهنگسازی است.

سیدعباسی با اشاره به اینکه ابتدای بازی استقلال از عمق حملات خوبی به سمت دروازه پرسپولیس داشت اما نتوانست به گل برسد، بیان کرد: استقلال زمانی که گل را دریافت کرد، تصمیم گرفت برای رسیدن به گل از کناره ها سانتر کند که با وجود مدافعانی همانند سیدجلال حسینی، محمد نادری و شجاع خلیل زاده همانند آب در هاون کوبیدن است. تا دو روز دیگر هم استقلال با این سیستم حمله می کرد نمی توانست به پرسپولیس گل بزند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان بزرگ هم پنالتی خراب می‌کنند اما در این شرایط و بازی که بسیار حساس است شما زمانی چیپ می‌زنید که مطمئن هستید قطعا دروازه حریف را باز می کنید، اضافه کرد: معتقدم اگر پنالتی را به پاتوسی می‌دادند قطعا استقلال به گل می‌رسید. هیچ وقت بازیکن گل زن نمی تواند در پنالتی گلزنی کند بلکه بازیکن ضربه زن است که میتواند در پنالتی گلزنی کند. پاتوسی که تمامی ضربه های استقلال را می زند باید پنالتی آبی‌ها را در دربی می زد.

نظر شما