وینفرد شفر:

دربی را باختیم اما هنوز شانس قهرمانی داریم/ رحمتی اجازه نداد پاتوسی پنالتی را بزند

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۸:۲۰
کد خبر: ۸۲۸۶۲۸
دربی را باختیم اما هنوز شانس قهرمانی داریم/ رحمتی اجازه نداد پاتوسی پنالتی را بزند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الان تمام طرفداران استقلال ناراحت هستند چون دربی برایشان خیلی مهم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر پس از شکست در دربی پایتخت گفت: پس از مدت‌ها دربی بین تیم‌های اول و دوم لیگ برگزار شد که کار بسیار سختی برای هر دوتیم وجود داشت. ما بد بازی نکردیم اما آنها در اولین کرنر خود به گل رسیدند.  یادم هست سه ماه قبل کسی نمی‌دانست دربی بین تیم‌های اول و دوم برگزار می‌شد. فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم که گل نشد. فوتبال همین است. الان تمام طرفداران استقلال ناراحت هستند چون دربی برایشان خیلی مهم بود. ما بازی را واگذار کردیم اما شانس قهرمانی را نه.

وی درباره تغییرات استقلال اظهار داشت: دیروز وریا عفوری و دانشگر را به دلیل تمرین روی چمن مصنوعی از دست دادیم. دیگر روی چمن مصنوعی نمی‌رویم. شاید لازم باشد دیگر تمرین نکنیم اما می دانم دیگر آنجا نمی‌رویم که دوباره زانوی بازیکن درد بگیرد. الان تمام بازیکنان استقلال ناراحت هستند اما می دانم یک نفر خوشحال است. ما رو به جلو فکر می‌کنیم.

شفر درباره قضاوت داور بازی اظهار داشت: به داور تبریک می گویم. قضاوت خیلی خوبی داشتند. آنها کار سختی دارند اما من گفتم که باید به آنها احترام گذاشت.

سرمربی استقلال درباره زدن ضربه پنالتی توسط فرشید اسماعیلی در حالیکه پاتوسی می‌خواست پشت توپ بایستد تاکید کرد: من نمی‌توانم وسط زمین بروم و به بازیکن بگویم تو باید پنالتی را بزنی. درست است پاتوسی باید پنالتی را می‌زد اما فرشید توپ را گرفت و زد.

وینفرد شفر در مورد فهرستی که برای فصل آینده تیمش در نظر گرفته است گفت: من تاکید کردم تیم باید حفظ شود. امیدوارم شرایط بهتر شود چون پتانسیل خوبی داریم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که منظورتان از اینکه گفتید یک نفر خوشحال است چیست پاسخ داد: باید این سوالات تنها مرتبط به مسائل فنی باشد.

شفر درباره امیدواری اش به قهرمانی استقلال اظهار داشت: امروز به بازیکنان گفتم می‌توانیم در اینجا بمانیم یا برگردیم. شاید بازیکن بابت نتیجه ناراحت باشد اما باید کنار هم بایستیم و بازی کنیم. دربی به اندازه قهرمانی مهم است اما من می دانم بر می‌گردیم.

وی در ادامه راجع به باخت در بازی امروز مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مشکل این بود قبل از بازی مصاحبه‌های بچگانه زیاد بود. دربی همه جا نظیر آلمان و آرژانتین سخت است. فوتبال شماره یک است. باید ساکت باشیم. آدم‌ها کار خودشان را انجام دهند. این مهم است که هواداران بیرون از ورزشگاه بدون هیچ مشکلی خارج شوند.

شفر درباره دخالت مهدی رحمتی که مانع از زدن پنالتی توسط پاتوسی و منشا شد و خواست فرشید اسماعیلی پنالتی را بزند اظهار داشت: من نمی دانم رحمتی در آن لحظه چه به پاتوسی گفت. من نمی‌توانم کنار زمین باشم و داخل بروم بگویم پنالتی را بزند. قرار بود پاتوسی بزند. این موضوع را در جلساتمان بررسی می‌کنیم.

‌وی در پایان مبنی بر اینکه آیا جریمه ای برای خاطیان در نطر می گرد گفت: نه. جریمه نمی‌کنیم.

نظر شما