سید مهدی سید صالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با برنامه‌تر بازی کرد/ اعتماد به نفس فرشید اسماعیلی زیادی بالا است

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۰۶:۳۰:۲۶
کد خبر: ۸۲۸۶۳۹
پرسپولیس با برنامه‌تر بازی کرد/ اعتماد به نفس فرشید اسماعیلی زیادی بالا است
بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس، گفت: معتقدم فرشید اسماعیلی از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است که در چنین بازی حساسی به این شکل پنالتی زد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سید صالحی، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس، درباره دربی 89 در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: این دربی نسبت به دربی های گذشته بسیار حساس بود زیرا برنده این دیدار به صدر جدول می‌رسید و در کورس قهرمانی قرار می‌گرفت که پرسپولیس با برنامه‌ریزی مناسب توانست پیروز میدان شود.

وی ادامه داد: استقلال بازی را بسیار خوب آغاز کرد اما بعد از دریافت گل و خراب کردن پنالتی توسط اسماعیلی باعث شد تا تمرکز این تیم از بین برود و در نتیجه بازی را واگذار کند. معتقدم فرشید اسماعیلی از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است که در چنین بازی حساسی به این شکل پنالتی زد در صورتی که اگر مثل همیشه ضربه می زد می‌توانست دروازه حریف را گل کند. استقلال همان اشتباهی که در دیدار با الدحیل انجام داد مقابل پرسپولیس هم تکرار کرد. بازیکنان استقلال به دلیل عدم تمرکز لازم نورالهی را در محوطه جریمه به حال خودش گذاشتند در صورتی که مطمئن هستیم کادرفنی تیم از مدافعان می خواهند در ضربه ایستگاهی و کرنر یارگیری مناسبی انجام دهند.

سیدصالحی با اشاره به اینکه فرشید اسماعیلی بعد از خراب کردن موقعیت روحیه خود را از دست داد و مربی باید خیلی زودتر این بازیکن را تعویض می کرد، اضافه کرد: شفر باید شجاعیان را زودتر به بازی می فرستاد و معتقدم منشا امروز تاثیری برای آبی‌ها نداشت و کاش در زمان زودتری تبریزی به میدان می‌آمد. اگر بازیکنان استقلال در این دیدار قدر موقعیت های خود را می‌دانستند قطعا پیروز میدان بودند.

وی با تاکید بر اینکه سروش رفیعی نسبت به بازی های گذشته بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، بیان کرد: محمد نادری هم در این دیدار بازی بسیار خوبی داشت که با فرارهای خوب خود توانست موقعیت بسیار  خوبی روی دروازه حریف ایجاد کند که نشان می دهد این بازیکن آینده خوبی در تیم فوتبال پرسپولیس دارد. بازی جذابی از دو تیم ندیدم و حاصل این دیدار هم کرنری بود که پرسپولیس به گل رسید.

سیدصالحی در پایان درباره قضاوت داوری، گفت: تعدادی از بازیکنان دو تیم اعتراض بسیاری داشتند. بیرانوند و خلیل زاده بازیکنان بسیار خوبی هستند اما اعتراض های آنها در زمان بازی حتی حوصله بیننده را هم سر می‌برد. با همین اعتراضات در جام ملت های آسیا حذف شدیم اما هنوز درس عبرتی نشد. امیدوارم نسل بعدی فوتبال ما به قضاوت داوران اعتراضات بی مورد نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز