سیدجلال حسینی:

بهتر از استقلال بودیم و برنده شدیم/ درگیری‌ها در دربی طبیعی است

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۲:۲۵
کد خبر: ۸۲۸۶۴۰
بهتر از استقلال بودیم و برنده شدیم/ درگیری‌ها در دربی طبیعی است
کاپیتان پرسپولیس گفت: هنوز راه سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم از الان خود را قهرمان بدانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدجلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس در دربی 89 گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد بسیار شیرین دست پیدا کنیم. تیم ما شرایط خوبی نداشت و بسیار خسته بودیم ولی بازیکنان ما تلاش کردند و توانستیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص درگیری‌های به وجود آمده در این دیدار گفت: این درگیری‌ها طبیعی است و مطمئن باشید در بازی‌های آینده هم چنین اتفاقی رخ خواهد داد. ما همه با هم دوست هستیم ولی این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید.

حسینی افزود: ما در چند روز گذشته تمرینات خوبی انجام ندادیم و همه دیدید که به دلیل بارندگی زیاد، در آب تمرین می‌کردیم. متأسفانه در زمینی هم که تمرین می‌کردیم، شرایط مساعد نبود ولی با همت بچه‌ها و حمایت هواداران، توانستیم به برد برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمان خواهید شد؟ گفت: هنوز راه سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم از الان خود را قهرمان بدانیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ما دو بازی حساس در پیش داریم، ابتدا با پیکان و سپس با الأهلی عربستان که امیدوارم بتوانیم این دو دیدار را هم با موفقیت به پایان برسانیم.

نظر شما