پیام تلفنی دکتر سلطانی فر به اجتماع امدادیاران ورزش و جوانان کرمانشاه؛

جامعه ورزش و جوانان در تمام کشور آماده خدمت رسانی است/ با همت بالا و تمام توان از این آزمایش سخت سربلند بیرون میاییم

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۲:۲۳
کد خبر: ۸۲۸۷۴۶
جامعه ورزش و جوانان در تمام کشور آماده خدمت رسانی است/ با همت بالا و تمام توان از این آزمایش سخت سربلند بیرون میاییم
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی تلفنی به صورت زنده از تلاش و اهتمام جامعه ورزش و جوانان کشور و استان کرمانشاه در انسجام و سازماندهی نیروهای متخصص و قهرمانان و جوانان به‌منظور امداد رسانی به سیل زدگان قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر در این پیام که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و در اجتماع امداد یاران ورزش و جوانان پخش شد،اظهار کرد:به دنبال بارشهای رحمت الهی طی فروردین ماه سالجاری در کشور و در کنار برکاتی که این بارش ها برای توسعه اقتصادی و رونق تولید داشته است متاسفانه با این حجم باعث شد جمعی از هموطنان ما دچار مشکلاتی و خساراتی شدند که باعث تاسف کل جامعه ایران شد.

وی اظهار کرد:همه ما وظیفه داریم و باید تلاش کنیم این خسارت ها را با سازماندهی و انسجام برای کاهش مشکلات ناشی از سیل همت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود:در روزهای کذشته شاهد شکوه حماسی از حضور ارزشمند مردم عزیز ایران و بالاخص قهرمانان و ورزشکاران و جوانان عزیز در سازمان های مردم نهاد در عرصه کمک رسانی و وحدت ملی بودیم.

دکتر سلطانی فر در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در عرصه ورزش و جوانان به‌منظور کمک رسانی و کمک های صورت گرفته اظهار کرد:در وزارت ورزش و جوانان از روز اول فروردین ۹۸ ستاد ملی مدیریت بحران را تشکیل دادیم و این ستاد به مرور با همت استانها ی در خطر و معرض سیل نیز تشکیل و کارها را دنبال کردیم.

وی افزود:هم اکنون ۸۰۰ سالن ورزشی مسقف در سراسر کشور  در اختیار ستادهای مدیریت بحران قرار گرفته اند که بر اساس آخرین اطلاعات تاکنون ۴۰۰ سالن مورد استفاده قرار کرفته است.

دکتر سلطانی فر خاطر نشان ساخت:تا این لحظه سازمان های مردم نهاد،هیاتها،فدراسیون های ورزشی، پرسنل ورزش و جوانان و یکایک اعضای این خانواده بزرگ تلاش های زیادی انجام داده اند.و هم اکنون نیز خود را بسیج میکنیم که برای روزهای آتی و مشکلات احتمالی آماده باشیم.

وی تامید کرد:باید تلاش کنیم سازماندهی شده و با انسجام آمادگی خود را برای مقابله با هر مشکلی آماده کنیم. از هیاتها و سمن ها میخواهم فعال باشند تا انشالله در این آزمایش بزرگ هم سربلند بیرون بیاییم.

دکتر سلطانی فر در پایان اظهار امیدواری کرد:امیدوارم این موج‌بارش ها با کمترین مشکل و خسارت برای مردم عبور کند و چنانچه مشکلاتی باشد جامعه ورزش و جوانان با تمام  توان تلاش خواهد کرد مشکلات را رفع نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز