خوشحال هستیم ولی فرصت برای خوشحالی نداریم؛

خلیلی: تنش‌های دربی از بیرون زمین به داخل زمین کشیده شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۹:۴۲
کد خبر: ۸۲۸۸۸۱
خلیلی: تنش‌های دربی از بیرون زمین به داخل زمین کشیده شد
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنش‎های داخل بازی از نیمکت استقلال به داخل زمین منتقل شده بود و روی بازی تاثیر گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگطاری برنا، محسن خلیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بابت پیروزی دربی 90 خوشحال هستیم چون خانواده پرسپولیس از ما راضی است ولی فرصتی برای خوشحالی نداریم. اگر بخواهیم در بازی که انجام شد، متوقف بشویم قطعا بازی های بعدی را از دست خواهیم داد. این مساله از سوی سرمربی مورد تاکید قرار گرفته است و همه اعضای تیم نسبت به آن علم و آگاهی دارند.

وی ادامه داد: بعد از هر بازی بلافاصله باید تمرکز خودمان را روی بازی بعدی ببریم که ممکن است در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا یا جام حذفی باشد. در تمام بخش‌ها برای بازی بعد برنامه می‌ریزیم. در بخش فنی که همه امور زیر نظر سرمربی است ولی ما و باشگاه هم تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط با کمترین تنش برای تمرین و سفر و اقامت فراهم باشد. به معنای واقعی اصلا زمانی نمی‌ماند که بخواهید لحظه‌ای متوقف بشوید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تحلیل‌های گوناگونی که درباره شانس قهرمانی مطرح می‌شود اضافه کرد: وارد بحث فنی نمی‌شوم ولی شرایط جدول گویای همه چیز است. بازی با استقلال هم در کنار دربی بودن از این جهت اهمیت داشت. واقعا نمی‌توانستیم تصور تساوی را هم داشته باشیم. همانطور که آقای برانکو هم تاکید کردند؛ برای بازی با پیکان هم به کمتر از 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم. تا زمانی که به قهرمانی نرسیم نمی‌توانیم نگاه دیگری داشته باشیم. خیلی مهم است که در صدر جدول قرار داریم و می‌خواهیم این موقعیت برتر را حفظ کنیم. در این شرایط مهم است که همگی ما روی کارهای خودمان متمرکز باشیم. از همه ارکان تیم و باشگاه گرفته تا هواداران و پیشکسوتان تعیین کننده هستند. با این نگاه قطعا شانس ما افزایش پیدا می‌کند. من همین جا باید باز هم از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر حمایت و پشتیبانی که دارند تشکر کنم. این حمایت‌ها به ویژه در شرایط سخت به شدت اثرگذار است. هر تیم یا بازیکنی می‌تواند روز بد داشته باشد و در آن روزها این حمایت‌ها ارزش و اثر مضاعف پیدا می‌کنند.

خلیلی درباره فاصله کم بازی‌ها و تعدد سفرها در روزهای پیش رو خاطر نشان کرد: شرایطی است که با آن روبرو هستیم. برخی رقبای آسیایی ما بازی‌هایشان در لیگ‌های داخلی رو به پایان است و تحت این فشار نیستند و برخی رقبای داخلی ما هم با این وضعیت مشابه ما روبرو نخواهند بود و در بهترین شرایط روبروی ما قرار می‌گیرند. در آسیا با حریفانی روبرو هستیم که نیازی نیست درباره امکانات آنها سخن بگوییم ولی از سوی دیگر پرسپولیس با سختی و دشواری خو گرفته است. ما هم باید روی دارایی‌های خودمان حساب کنیم که از جمله به هواداران اشاره می‌کنم. اسلحه دیگر ما آقای برانکو است. دارایی دیگر ما قدرت اراده و تعصب بازیکنان است که روحیه آنها با یک پرسپولیس جاه طلب خو گرفته است. آنها فشار خیلی زیادی را تحمل می‌کنند و به جان می‌خرند.

وی درباره بعضی تنش‌های پیش آمده در جریان بازی روز شنبه که با بعضی رفتارهای تحریک آمیز سرمربی استقلال و همکاران وی قبل از شروع مسابقه نسبت به هواداران پرسپولیس نیز همراه بود، عنوان کرد: مشکل اصلی شلوغی کنار زمین در سمت نیمکت استقلال بود. درگیری‌ها از آن جا شروع شد. از همان دقیقه اول شروع به اعتراض کردند وگرنه ما که داشتیم کار خودمان را با آرامش دنبال می‌کردیم. این بازی هم به خودی خود با فشار روانی روی بازیکن و تیم داوری همراه است. مسایلی که از نیمکت استقلال شروع شد دلیل انتقال تنش به داخل زمین و حتی سکوها بود و داشت روی بازی هم تاثیر می‌گذاشت که در نهایت پرسپولیس مزد برتری خودش را گرفت.

نظر شما