در سال ۲۰۲۰ نیز یک هفته میزبانی داریم؛

درخشنده: به صورت جدی پیگیر میزبانی جوانان جهان برای ایران هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۹:۵۵
کد خبر: ۸۲۹۲۹۹
درخشنده: به صورت جدی پیگیر میزبانی جوانان جهان برای ایران هستیم
سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال به همراه داروی در جلسه لوزان شرکت می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون روز 12 فروردین ماه به کشور سوئیس سفر خواهند کرد تا با حضور در شهر لوزان، در اجلاسی که قرار است به مدت 2 روز در تاریخ 13 و 14 فروردین ماه برگزار می شود، شرکت کنند.

درخشنده با اعلام این خبر گفت: در این جلسه لیگ ملت های 2019 و میزبانان سال 2020 مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و حاضران این دو موضوع را در دستور کار خود دارند.

وی ادامه داد: ما در سال 2020 نیز یک هفته میزبانی داریم اما هنوز وضعیت تیم های حاضر در ایران و جزییات این میزبانی مشخص نیست و در این جلسه در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

درخشنده در تشریح برنامه های این اجلاس اعلام کرد: معرفی حاضرین، بررسی وضعیت مالی و مدل تجاری لیگ ملت ها، مسائل تبلیغاتی و برندینگ، بررسی گزارش ورزشکاران، بهینه سازی برنامه 2020، محتوای دیجیتالی و رسانه های اجتماعی، بررسی اساسنامه جدید و نهایی مسابقات 2019 و چند موضوع دیگر در این اجلاس بررسی خواهد شد.

او در پایان صحبت های خود همچنین اعلام کرد که ایران قصد دارد تا مجددا برای میزبانی رقابت های قهرمانی جوانان پسر جهان در سال 2021 درخواست خود را ارائه دهد.

نظر شما