#نوروز۹۸/ علیرضا رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی ایران سال پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت/ در جاکارتا نتایج خوبی کسب کردیم/ کسب سهمیه المپیک دشوار خواهد بود

۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۰۶:۴۹:۲۱
کد خبر: ۸۲۹۶۰۵
کشتی ایران سال پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشت/ در جاکارتا نتایج خوبی کسب کردیم/ کسب سهمیه المپیک دشوار خواهد بود
دبیر فدراسیون کشتی گفت: سال 1398، سال بسیار سختی برای کشتی ایران خواهد بود. علاوه بر اجرای برنامه‌های رده سنی‌های مختلف، مسابقات انتخابی المپیک در کشور قزازقستان را پیش رو داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا رضایی، ملی‌پوش سابق کشتی آزاد ایران و دبیر فدراسیون کشتی، طی گفتگویی با خبرنگار برنا در خصوص عملکرد کشتی ایران در سال 97 بیان کرد: سال 97، سالی پر از فراز و نشیب برای کشتی و همه رشته‌های ورزشی بود. در رده سنی نوجوانان، هم در رشته آزاد و هم رشته فرنگی، عنوان قهرمان جهان را کسب کردیم. در رده سنی جوانان در رشته کشتی آزاد مقام سوم جهان و در رشته کشتی فرنگی، مقام اول جهان را بدست آوردیم و در رده سنی امید تیم سوم جهان شدیم. تیم بزرگسال کشتی ایران نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند اما در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، هم در رشته کشتی آزاد و هم در رشته کشتی فرنگی، تیم ملی کشتی بهترین نتیجه کاروان ورزشی ایران را کسب کرد. در مجموع نتایج مطلوبی برای کشتی ایران بدست آوردیم.

وی افزود: سال 1398، سال بسیار سختی برای کشتی ایران خواهد بود. علاوه بر اجرای برنامه‌های رده سنی‌های مختلف، مسابقات انتخابی المپیک در کشور قزازقستان را پیش رو داریم. باتوجه به اینکه سهمیه شرکت کنندگان در المپیک از رقابت‌های جهانی کمتر شده و به 16 سهم رسیده، فقط کسانی که در مسابقات انتخابی مدال بدست می‌آورند، سهمیه المپیک کسب خواهند کرد.

رضائی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن سال 1398، گفت: امیدوارم سال 1398، سالی توام با خیر و برکت، سلامتی و تندرستی، خوشحالی و سرافرازی ملت همیشه سربلند ایران همراه داشته باشد و بهترین‌ها را برای تمامی هم‌وطن‌هایم آرزو می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز