محمد انصاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمان نشدن در آسیا تلخ بود نه پاره شدن رباط صلیبی من/ امیدوارم وضعیت معیشتی مردم در سال ۹۸ بهتر از قبل شود

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۳:۱۵
کد خبر: ۸۲۹۸۹۶
قهرمان نشدن در آسیا تلخ بود نه پاره شدن رباط صلیبی من/ امیدوارم وضعیت معیشتی مردم در سال ۹۸ بهتر از قبل شود
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عدم قهرمانی پرسپولیس در آسیا تلخ ترین خاطره فوتبالی من در سال 97 است نه مصدومیت من.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد انصاری را می‌توان یکی از با اخلاق‌ترین فوتبالیست های دهه 90 دانست. اگر هم بگوییم با اخلاق ترین بیراه نگفتیم. بازیکنی که با تعصب خاص برای سرخپوشان پایتخت بازی می کرد و  البته خواهد کرد. پاره شدن رباط صلیبی در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضور با عصا برای کسب مدال صحنه ای بود که هرگز از خاطر هواداران پرسپولیس پاک نخواهد شد.

او که در یکی دو هفته قبل از سال با انتشار پیامی در فضای مجازی به نوعی دلتنگی خود را از مستطیل سبز اعلام کرده بود درباره آخرین وضعیت خود به خبرنگار برنا گفت: خداروشکر وضعیتم بد نیست و روند درمانی خود را پشت سر می گذارم و به امید خدا به زودی تمرینات خود را شروع می کنم.

خبرنگار برنا خطاب به انصاری گفت بی شک تلخ ترین خاطره فوتبالی شما در سال 97 پاره شدن رباط صلیبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا است، بهترین خاطره فوتبالی سال گذشته چیست؟ مدافع متعصب پرسپولیس در این باره اظهار داشت: خیر به هیچ وجه این گونه نیست، ما تلاش بسیار زیادی کردیم و بچه ها از جان مایه گذاشتند تا موفق شدیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و عدم قهرمانی پرسپولیس در آسیا تلخ ترین خاطره فوتبالی من در سال 97 است نه مصدومیت من. بهترین خاطره فوتبالی سال گذشته هم قهرمانی با پرسپولیس در لیگ بود، ما برای دومین سال پیاپی و با اقتدار کامل صاحب عنوان قهرمانی شدیم.

انصاری در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد در سال 98 یک آرزو برای مردم کند چیست عنوان کرد: بنده آغاز سال 1398 را به  همه مردم کشورم تبریک می گویم و امیدوارم سال بسیار خوبی را داشته باشند. انشاالله وضعیت معیشتی مردم در امسال بهتر شود و وضعیت اقتصادی امسال بهتر از سال گذشته باشد. همچنین امیدوارم پرسپولیس هم بتواند سال خوب و سرشار از موفقیت را پشت سر بگذارد.

نظر شما